Deadly Spawn

Originaltitel: Return Of The Aliens: The Deadly Spawn
Regissör:Douglas McKeown
Utgivningsår:1983

Om Deadly Spawn:

En komet störtar. Det visar sig vara ett rymdmonster som tar sig till en familjs hus. Nere i källaren börjar den föröka sig och döda folk.

Titel: Metamorphosis: The Alien Factor
Regissör: Ted Nicolaou
År: 1986
Genre: Komedi, Skräck, Science Fiction
TerrorVision

James Brewster, Elissa Neil, John Schmerling, Ethel Michelson, Judith Mayes, Andrew Michaels

Tim Sullivan, John Dods, Douglas McKeown, Ted A Bohus

Skräck, Science Fiction

Diskussioner om Deadly Spawn  (0 diskussioner)
Kommentarer om Deadly Spawn (28 st)
Xtro (Anmäl)   28/12 2017
Otacksamt att titta på den här filmen, såga den och inte kunna se något värde i att den förmodligen har filmhistoriens groteskaste monster. Visst har den några döda stunder och ser formidabelt sunkig ut men splattret och monstren väger upp allt det där. Slutet spelas med en otippad tragisk tyngd.
Gooran (Anmäl)   5/11 2016
Mycket kan man säga om B-monster-alienfilmer från 80-talet men helt igenom tråkiga är de sällan. Det lyckas dock den här med.
Megalon (Anmäl)   23/10 2016
Kultig och campig splatterrulle med de tuffaste penis-aliens jag sett. Slutet är dessutom riktigt grymt! ;)
Stan (Anmäl)   28/3 2016
Vet inte hur era penisar ser ut men...... charmig skräck, B som fan. Ser mer ut som en B-film från 70-talet än en B-film från 80-talet. Schyssta gummimonster som tuggar allt i sin väg till syntmusik.
LacombeLucien (Anmäl)   6/12 2015
Haha, man undrar när dessa könsorgansliknande monster ska ut på stan' och röja men det sker ju aldrig, och vad sysslar ungen i källaren med? Sjukt rolig men bra? Nja.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Deadly Spawn