Deadpool 2

Originaltitel: Deadpool 2
Regissör:David Leitch
Utgivningsår:2018

Om Deadpool 2:

Den kaxige antihjälten Deadpool är tillbaka efter att ha överlevt en nötkreatursattack.

Titel: Deadpool
Regissör: David Leitch
År: 2017
Genre: Komedi, Science Fiction
Deadpool: No Good Deed

Ryan Reynolds, Josh Brolin, Morena Baccarin, Julian Dennison, Zazie Beetz, T J Miller, Brianna Hildebrand, Jack Kesy, Stefan Kapicic, Leslie Uggams, Karan Soni, Shioli Kutsuna, Eddie Marsan, Terry Crews, Bill Skarsgård, Lewis Tan, Rob Delaney

Rhett Reese, Paul Wernick, Ryan Reynolds

Komedi, Action, Äventyr, Science Fiction

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer, Superhjältar
Diskussioner om Deadpool 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Deadpool 2 (14 st)
KalleB (Anmäl)   10:25 24/5
Som alla serietidningsfilmer borde vara. Konstant och brutal underhållning som inte tar sig själv på allvar. Filmen vet exakt vad den är och gör det så bra det går. En större del av skämten sitter också i denna jämfört med första.
Afflicter (Anmäl)   22:26 21/5
Deadpool 2 är lite osäker på hur den ska ta sig från punkt A till punkt B, men när man får en film laddad med så här mycket galen humor kan man väl inte klaga alltför mycket.
PeterTheW (Anmäl)   23:46 20/5
Långt över förväntan. Där ettans skämt ofta föll ganska platta är den här betydligt mycket bättre på att sätta dem, samt att man faktiskt lyckats få till någon slags känslomässig grund så att man bryr sig "lite mer". Riktigt rolig!
Bomkia (Anmäl)   08:56 20/5
Helt enkelt jävligt underhållande. 4a.
yangbo (Anmäl)   21:36 18/5
Brad Pitt spelade Vanisher, vilket exakt visar hur sköna de som ligger bakom bägge filmerna är haha, genialiskt roligt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Deadpool 2