Deadpool

Originaltitel: Deadpool
Regissör:Tim Miller
Utgivningsår:2016

Om Deadpool:

En före detta legosoldat blir utsatt för ett experiment som ger honom exceptionella läkekrafter och beslutar sig för att bli Deadpool. Med sina nyvunna krafter och märkliga sinne för humor ger sig Deadpool efter den man som var nära att döda hans fru.

Titel: Guardians of the Galaxy
Originaltitel: Guardians of the Galaxy
Regissör: James Gunn (II)
År: 2014
Genre: Komedi, Action, Äventyr, Science Fiction
Deadpool 2
Titel: Super
Originaltitel: Super
Regissör: James Gunn (II)
År: 2010
Regissör: Jeff Wadlow
År: 2013
Genre: Komedi, Action, Kriminalare
Kick-Ass 2

Ryan Reynolds, Morena Baccarin, T J Miller, Ed Skrein, Gina Carano, Brianna Hildebrand, Stefan Kapicic (röst), Karan Soni, Leslie Uggams, Randal Reeder, Isaac C Singleton Jr, Jed Rees, Hugh Scott, Michael Benyaer, Kyle Cassie, Style Dayne

Rhett Reese, Paul Wernick

Komedi, Action, Science Fiction, Fantasy

Kanada, USA
Med i listor: Superhjältar
Diskussioner om Deadpool  (0 diskussioner)
Kommentarer om Deadpool (174 st)
Ful_fisk (Anmäl)   18:37 29/10
Nja, inte särskilt överdrivet roligt. Garvade väl till någon gång, mest åt Ferris Bueller-referensen på slutet, men annars känns hypen väldigt obefogad. Och så tokmycket modern action med, vilket framåt slutet gjorde det hela till lite för mycket snarkfest. Ungefär vad jag väntat mig alltså, så nu kan jag fortsätta skita i att se nya superhjältefilmer i fyra år till, då.
asasae (Anmäl)   21:52 22/9
Rolig, men lite för mycket våld för min del.
Misslovemovie (Anmäl)   23:02 18/8
Jag är mest förvånad över att jag väntat så länge med att se denna, så bra! Underbar humor och snabbt tempo. Inga tråkiga scener här inte.
HasseV (Anmäl)   14:32 11/5
Börjar lite skoj men sedan tar den slut när det är 60 min kvar och detta fylls med standardscener.
kenzo2013 (Anmäl)   19:46 10/5
Aldrig varit glad gör superhjälte-filmer, men den här skiljer sig stort och blev oväntat en riktigt höjdare för mig
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Deadpool
Se filmen