Deadpool: No Good Deed

Originaltitel: Deadpool: No Good Deed
Regissör:David Leitch
Utgivningsår:2017

Om Deadpool: No Good Deed :

Deadpool ser ett tillfälle att rädda dagen, men det går inte helt som planerat.

Titel: Deadpool

Ryan Reynolds, Stan Lee

Rhett Reese

Kortfilm, Komedi, Science Fiction

Med i listor: Superhjältar
Diskussioner om Deadpool: No Good Deed  (0 diskussioner)
Kommentarer om Deadpool: No Good Deed (1 st)
DrJW (Anmäl)   21/4 2017
Jag är ganska förvånad över att det här är i "kortfilms" -kategorin, jag såg det här mer som en blandning av reklam för Logan och förhandsvisning för Deadpool 2. Men oavsett så var den här underhållande och rolig att titta på. Jag vet inte om dem visade denna vid varje visning av Logan eller bara på premiärerna, men de visade aldrig denna när jag såg Logan på bio. Den var rolig, älskade Richard Donner-Superman-ledmotivet vid telefonkiosken och den var en riktig awesome hyllning, och du bara måste älska hur Ryan Reynolds tar vid varje tillfälle att spela rollen - oavsett om det är en stor film, kortfilm, intervjuer , små sketcher eller till och med göra en video på Youtube. Den enda nackdelen med detta är att den är rätt kort och det kunde ha gjorts så mycket mer. Men när du känner att du behöver se något för att uppmuntra dig, som ett Youtube-klipp, titta då på den här. Särskilt om du är en Deadpool-fan.