Dear God No!

Originaltitel: Dear God No!
Regissör:James Bickert
Utgivningsår:2011

Om Dear God No!:

Motorcykelgänget The Impalers mord- och våldtäktsturné slutar i en blodig uppgörelse med det rivaliserande gänget Satan's Own. De överlevande söker skydd i en avskild stuga djupt inne i North Georgias berg. Men allt eskalerar snart till en mardröm...

Titel: Nude Nuns with Big Guns
Originaltitel: Nude Nuns with Big Guns
Regissör: Joseph Guzman
År: 2010
Genre: Action, Thriller
Nude Nuns with Big Guns

Paul McComiskey, Madeline Brumby, Shane Morton, Jim Sligh, Olivia LaCroix, Nik Morgan, Johnny McGowan, Billy Ratliff, Jett Bryant

James Bickert

Skräck

Diskussioner om Dear God No!  (0 diskussioner)
Kommentarer om Dear God No! (3 st)
Gordyal (Anmäl)   14:39 19/4
En föredömlig hyllning till de allra skitigaste grindhouse-rullarna. Det som saknas i begåvning tas igen med hjärta, kreativitet och kompromisslöshet, och här sparas det inte på något. Skitiga bikers (som knarkar, våldtar och mördar), nakendansande hippiebrudar och home invasion. Jag skulle gladeligen stapla detaljer på varandra, men det skulle kunna upplevas som spoilande. Checklistan skulle i vilket fall kunna göras väääldigt lång. Ett måste för alla som gillar sadistisk skräpfilm från 70-talet. Utan referenser till grindhouse eller eurocine så går nog poängen högt över huvudet. (9/15)
mahasarakam (Anmäl)   11:00 10/2
Dear God så dåligt!
amam (Anmäl)   11/3 2012
Talanglösa nollor. Undrar just hur mycket tid och pengar de slösade bort på den här?