Dear John

Originaltitel: Dear John
Regissör:Lasse Hallström
Utgivningsår:2010

Om Dear John:

Den rebelliske John hoppar av skolan och tar värvning inom armén, bara för att han inte vet vad han ska göra med sitt liv - tills han träffar sin drömtjej, Savannah. Deras ömsesidiga kärleksaffär växer snabbt till den typ av kärlek som gör att Savannah väntar på att John ska avsluta sin tjänstgöring inom armén. John drömmer också om att få flytta ihop med den kvinna som har fångat hans hjärta, men 9/11 förändrar allt. John anser att det är hans plikt att åter ta värvning.

Baserad på romanen Dear John av Nicholas Sparks från år 2006.
Se filmen på Viaplay

Regissör: Lasse Hallström
År: 2013
Genre: Drama, Romantik, Thriller
Safe Haven

Channing Tatum, Amanda Seyfried, Richard Jenkins, Henry Thomas, DJ Cotrona, Cullen Moss, Gavin McCulley, Jose Lucena Jr, Keith Robinson, Scott Porter, Leslea Fisher, William Howard Bowman, David Andrews, Mary Rachel Dudley, Michael Harding, R Braeden Reed

Jamie Linden

Drama, Romantik, Krig

Med i listor: Nicholas Sparks
Diskussioner om Dear John  (0 diskussioner)
Kommentarer om Dear John (166 st)
Rai (Anmäl)   01:08 27/1
Dravel film som är totalt värdelöst...
yrkeschaufföre (Anmäl)   27/1 2018
Var det här verkligen nödvändigt? Visst får Channing visa att han kan agera men annars tillför den inte mycket, jag tycker dessutom att Amandas roll är för mesig, hon kan så mycket mer.
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
Körsbär (Anmäl)   7/10 2017
Skådespeleriet är det inget fel på, tycker man till o från kunde hoppat över vissa partier o haft lite mer snabbare tempo. O slutet blir jag verkligen inte glad av, en riktig besvikelse där.
Norpan0 (Anmäl)   2/7 2017
Lågmäld... som alla Hallströms filmer. Lite för lågmäld. Sista scenen värdelös.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Dear John
Se filmen