Death Racers

Originaltitel: Death Racers
Regissör:Roy Knyrim
Utgivningsår:2008

Om Death Racers:

I framtidens USA har brottsligheten blivit så stor att presidenten gjort en hel stat till ett fängelse med över två hundra tusen fångar. Deras ledare The Reaper planer att utrota mänskligheten och för att stoppa honom gör guvenören för staten ett Death race där fångar deltar. deras mål är att döda så många brottslingar som möjligt och ta fast The Reaper död eller levande. Den som vinner går fri.

Titel: Death Race 2
Regissör: Paul Bartel
År: 1975
Genre: Action, Science Fiction
Death Race 2000

Violent J, Shaggy 2 Dope, Scott Levy, Stephen Blackehart, Robert Pike Daniel, Dustin Fitzsimons, Elina Madison, Elissa Dowling

Andrew Helm, Patrick Tantalo, Roy Knyrim

Action

Diskussioner om Death Racers  (0 diskussioner)
Kommentarer om Death Racers (3 st)
Robkiller (Anmäl)   11/1 2014
Asylums version av Death Race är precis lika usel som det låter... värdelösa skådespelare, risig handling och en rakt igenom usel produktion... som väntat...
Henkepedia (Anmäl)   4/11 2011
Detta är en såkallad Mockbuster.. det vill säga att denna filmen släpptes samtidigt som “Death Race” endast för att förvirra och tjäna pengar på den riktiga hitfilmen. Filmbolaget Asylum gör endast sådär. De var även de som släppte Titanic 2 och Snakes on a train. Undvik alla filmer från dem för alla av dem är riktigt dåliga.
kirderf (Anmäl)   10/9 2008
En race film där bilar kör i 10 till 20 kilometer i timmen. dåliga effekter, dåligt foto och världens sämsta skådespelare. Undvik!