Deepwater

Originaltitel: Deepwater
Regissör:David S Marfield
Utgivningsår:2005

Om Deepwater:

En lösdrivare kommer till staden Deepwater och blir indragen i ett spel av bedrägeri och mord.

Titel: The Lazarus Project
Regissör: John Moore (I)
År: 2006
Genre: Thriller, Skräck
Omen

Lesley Ann Warren, Peter Coyote, Xander Berkeley, Michael Ironside, Dee Snider, Mía Maestro, Lucas Black, Ben Cardinal, Kristen Bell, Jason Cerbone

Matthew F Jones, David S Marfield

Thriller

Diskussioner om Deepwater  (0 diskussioner)
Kommentarer om Deepwater (22 st)
arruba (Anmäl)   12/11 2009
Jävligt töntig och ärligt talat ganska genomröten. Känns som att den överlevde enbart pågrund av sina lilla "twist". Svag 2.
Christofer (Anmäl)   28/7 2009
Jag vill nog påstå att den trots allt var liiite bättre än de flesta andra verkar tycka. Slutet var lite oväntat, men jag hade samtidigt hoppats att det skulle vara på ett annat sätt. Det här är ju absolut ingenting man inte har sett tidigare, och då i bättre versioner. Hur som helst var det hyggligt underhållande i alla fall. 3-
Bumbi78 (Anmäl)   4/3 2009
Ganska seg, men man satt ändå och ville se hur allt skulle sluta...hyfsad tvåa
LasVegas (Anmäl)   12/11 2007
Herregud! Boring boring boring.. det är fan phonecafé-varning på detta! haha, äh riktig skitfilm. Se EJ!!
jonbo (Anmäl)   15/6 2007
Filmen är ibland snygg men bjuder för övrigt på ett segt tempo. Lucas Black är dessutom en stentrist skådis och jag stör mig konstant på hans överrörliga käkled. Peter Coyote spelar över och slutet gör varken filmen mer eller mindre bra.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Deepwater