Betyg idag: 1 047 Besökare idag: 4 824

Originaltitel: Den of Thieves
Regissör:Christian Gudegast
Utgivningsår:2018

Om Den of Thieves:

I Los Angeles, världens huvudstad för bankrån, är de enda som är tuffare än brottslingarna en specialdivision poliser som leds av Big Nick. När han får höra att den legendariske rånaren Merrimen planerar sin största stöt någonsin, pressar han den svagaste länken i Merrimens liga till att bli polisinformatör. För att ligga steget före polisen utför ligan en serie rån i sin förberedelse inför det omöjliga: att råna Federal Reserve Bank.

Titel: Overdrive
Originaltitel: Baby Driver
Regissör: Edgar Wright
Genre: Action, Kriminalare, Thriller
Baby Driver

Gerard Butler, Pablo Schreiber, O'Shea Jackson Jr, 50 Cent, Meadow Williams, Maurice Compte, Brian Van Holt, Evan Jones (I), Mo McRae, Kaiwi Lyman, Dawn Olivieri, Eric Braeden, Jordan Bridges, Lewis Tan, Cooper Andrews, Marcus LaVoi

Christian Gudegast

Drama, Action, Kriminalare, Thriller, Mysterium

Diskussioner om Den of Thieves  (0 diskussioner)
Kommentarer om Den of Thieves (20 st)
Robkiller (Anmäl)   23:13 24/10
Segt polisdrama, där det enda som lyfter den lite är Butler...
Barneyk (Anmäl)   01:07 23/9
Jag är så jävla trött på kukviftande mansbebisar som tror dom är tuffa och filmskapare som glorifierar dom. Dessutom är vare sig planen och utförandet eller utredningen inte alls så smart som dom vill få det att framstå. För att inte prata om kvinnoportätten. Rutten soppa som ändå har en hel del kvaliteter. Svag tvåa.
Zok (Anmäl)   09:15 7/9
En nutida HEAT, och en bra sådan-
Sopranos (Anmäl)   14:23 2/5
bra!
ekback (Anmäl)   22:24 23/4
Bra skit! Som en nyare HEAT. Storyn håller väl inte riktigt ihop genom hela filmen och det blir lite övertydligt vad som är på gång... men hur som helst så är det helt klart bra underhållning, i över två timmar, och det tackar man ju sällan nej till! :) Kul att Butler får en mer brutal roll än vad han brukar spela. Visst, det blir också lite överdrivet, stundtals, men jag tycker han gör ett bra jobb och får karaktären att funkar rätt bra överlag.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Den of Thieves