Den of Thieves

Originaltitel: Den of Thieves
Regissör:Christian Gudegast
Utgivningsår:2018

Om Den of Thieves:

I Los Angeles, världens huvudstad för bankrån, är de enda som är tuffare än brottslingarna en specialdivision poliser som leds av Big Nick. När han får höra att den legendariske rånaren Merrimen planerar sin största stöt någonsin, pressar han den svagaste länken i Merrimens liga till att bli polisinformatör. För att ligga steget före polisen utför ligan en serie rån i sin förberedelse inför det omöjliga: att råna Federal Reserve Bank.

Titel: The Vault
Titel: 211
Originaltitel: 211
Regissör: York Alec Shackleton
Genre: Drama, Action, Kriminalare, Thriller

Gerard Butler, Pablo Schreiber, O'Shea Jackson Jr, 50 Cent, Meadow Williams, Maurice Compte, Brian Van Holt, Evan Jones (I), Mo McRae, Kaiwi Lyman, Dawn Olivieri, Eric Braeden, Jordan Bridges, Lewis Tan, Cooper Andrews, Marcus LaVoi

Christian Gudegast

Drama, Action, Kriminalare, Thriller, Mysterium

Diskussioner om Den of Thieves  (0 diskussioner)
Kommentarer om Den of Thieves (17 st)
Sopranos (Anmäl)   14:23 2/5
bra!
ekback (Anmäl)   22:24 23/4
Bra skit! Som en nyare HEAT. Storyn håller väl inte riktigt ihop genom hela filmen och det blir lite övertydligt vad som är på gång... men hur som helst så är det helt klart bra underhållning, i över två timmar, och det tackar man ju sällan nej till! :) Kul att Butler får en mer brutal roll än vad han brukar spela. Visst, det blir också lite överdrivet, stundtals, men jag tycker han gör ett bra jobb och får karaktären att funkar rätt bra överlag.
Dutch (Anmäl)   20:44 22/4
Heja Ice Cube
foppa99 (Anmäl)   22:25 16/4
Heja bovarna
Engravadlax (Anmäl)   20:19 15/4
Fantasilöst och frustrerande tråkigt gyckel karaktärerna emellan. Gerard Butler överspelar, resten underspelar.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Den of Thieves