Den osynlige gästen

Originaltitel: Contratiempo
Regissör:Oriol Paulo
Utgivningsår:2016

Om Den osynlige gästen:

Adrian Doria, en ung affärsman på toppen av sin karriär, vaknar upp i ett hotellrum som är låst från insidan, tillsammans med kroppen av sin döda älskarinna Laura. Utan någon som helst logisk förklaring att rentvå honom från brottet anlitar han stjärnadvokaten Virginia Goodman. I en kamp mot klockan arbetar de under en natt med att utreda vad som egentligen hände.

Titel: Hemligheten i deras ögon
Originaltitel: El secreto de sus ojos
Regissör: Juan José Campanella
Regissör: Paul Feig
År: 2018
Genre: Drama, Komedi, Kriminalare, Thriller, Mysterium
A Simple Favor

Mario Casas, Ana Wagener, José Coronado, Bárbara Lennie, Francesc Orella, Paco Tous, David Selvas, Iñigo Gastesi, San Yélamos, Manel Dueso, Blanca Martínez, Pere Brasó, Jordi Brunet, Bobby Gonzalez, Martina Hurtado, Ruth Llopis

Oriol Paulo

Kriminalare, Thriller, Mysterium

The Invisible Guest

Spanien
Diskussioner om Den osynlige gästen  (0 diskussioner)
Kommentarer om Den osynlige gästen (12 st)
Sture Stenhög (Anmäl)   01:42 16/2
Snyggt och spännande med en och annan riktigt bra idé. Den vrider dock in och ut på sig själv i sina försök att vara smart, och det kan kännas lite ansträngt. Men det är fortfarande kul att försöka hänga med i alla svängar, och trots att det blir väldigt långsökt, så tror jag ändå att logiken håller ihop hyfsat
Lilla Blåa Mus (Anmäl)   13/7 2018
Men vad hände med krossade bilrutan?!
Bumbi78 (Anmäl)   20/1 2018
Snårig mordthriller där det gällde att hänga med från start. Många vändningar längs vägen och jag missade antagligen en eller två. Kan säkert höja ett snäpp om jag såg om den koncentrerad.
Murvel48 (Anmäl)   7/12 2017
En intrikat och spännande deckargåta med flera svängningar. Till en början var jag rätt irriterad över att huvudpersonerna bar sig så osannolikt korkat åt men det hela vävs ihop på ett utmärkt sätt.
Boondock_saint (Anmäl)   11/11 2017
Riktigt bra mysterium i klassisk anda! Andra halvan är inte fullt lika bra som första, men enda anledningen till att jag inte sätter ett högre betyg är för att jag råkade klanta till det och spoila den för mig själv när jag skulle kolla upp en grej innan jag såg filmen. Så jag visste tyvärr exakt hur det skulle sluta. Ändå underhållande hela filmen igenom!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Den osynlige gästen