Dagbok för alla mina fans: Rodrick regerar

Originaltitel: Diary of a Wimpy Kid: Rodrick Rules
Regissör:David Bowers
Utgivningsår:2011

Om Dagbok för alla mina fans: Rodrick regerar:

Tillbaka till högstadiet efter sommarlovet. Greg och hans storebror Rodrick måste handskas med deras föräldrars taffliga försök till att få dem att umgås.

Titel: Diary of a Wimpy Kid
Originaltitel: Diary of a Wimpy Kid
Regissör: Thor Freudenthal
År: 2010
Genre: Komedi, Familjefilm
Diary of a Wimpy Kid

Zachary Gordon, Devon Bostick, Robert Capron, Rachael Harris, Steve Zahn, Peyton List (II), Karan Brar, Laine MacNeil, Grayson Russell, Terence Kelly, Fran Kranz, Bryce Hodgson, Andrew McNee, John Shaw, Alf Humphreys, Teryl Rothery, Serge Houde

Gabe Sachs, Jeff Judah

Komedi, Familjefilm

Diary of a Wimpy Kid 2

Diskussioner om Dagbok för alla mina fans: Rodrick regerar  (0 diskussioner)
Kommentarer om Dagbok för alla mina fans: Rodrick regerar (5 st)
peterclash (Anmäl)   14/4 2018
Härlig barn-sune-humor.
Off The Ground (Anmäl)   14/11 2011
Om man tyckte ettan var fånig, så. Men ibland är det ju kul med fånig humor, så det blir ingen etta på tvåan heller...
RunRiot (Anmäl)   9/10 2011
Hur kan man inte älska detta? Förstår inte att dom lyckats göra en uppföljare som till och med är bättre än första. Saknade Chloe Mortez en aning då hon fullkomligt sopade banan med de andra ungarna i första filmen. Gillar att Rodrick har en mer framträdande roll i den här, han är ju helt oslagbar. Är lite småkär i killarnas pappa också, underbar karaktär.
dagotto (Anmäl)   13/9 2011
Älskar boken . Älskar filmen
Molestaire (Anmäl)   14/7 2011
En helt vanlig collagefilm, fast för lite yngre barn (middle school-film?). Om inte annat måste jag åtminstone berömma den för att ha skådespelare som faktiskt ser lika gamla ut som de karaktärer de gestaltar, vilket knappast är typiskt för genren.