Har du hört ryktet om Morgans?

Originaltitel: Did You Hear About the Morgans?
Regissör:Marc Lawrence (II)
Utgivningsår:2009
Antal betyg:1969 betyg

Om Har du hört ryktet om Morgans? :

Ett nyseparerat äkta par i New York blir vittnen till ett mord och tvingas in i vittnesskyddsprogrammet så att de blir förflyttade till en landsortshåla i Wyoming - där de dessutom måste bo ihop.

Titel: Killers
Regissör: Douglas McGrath
År: 2011
Genre: Komedi
I Don't Know How She Does It

Hugh Grant, Sarah Jessica Parker, Sam Elliott, Mary Steenburgen, Michael Kelly, Elisabeth Moss, Jesse Liebman, David Call, Kim Shaw, Wilford Brimley, Gracie Lawrence, Beth Fowler, Dana Ivey, Seth Gilliam, Kevin Brown

Marc Lawrence (II)

Drama, Komedi, Romantik

Recension Har du hört ryktet om Morgans?

- frienatic sätter betyg 2 och skriver:
Manuset känns ibland som en kvarleva från ett svunnet decennium. Här finns ingen ironi eller smart humor, filmen är rätt nöjd med att med sentimentalitet och värme visa att alla människor egentligen är rätt bra, vare sig de är vapenälskare, storstadsmäklare eller till och med demokrater. Man ställer sig ofta tveksam till bristen av kritik av karaktärer som säkerligen inte skulle vara särskilt trevliga...

Recension av Har du hört ryktet om Morgans? - Läs hela!

Diskussioner om Har du hört ryktet om Morgans?  (0 diskussioner)
Kommentarer om Har du hört ryktet om Morgans? (113 st)
wasteoftime (Anmäl)   00:39 12/2
0,4
Filmfantast86 (Anmäl)   25/10 2017
Körsbär (Anmäl)   8/1 2017
Riktigt låga förväntningar, och dom infriades. Hurra! Helt okej komedi som faktiskt räddas av en gammal men mycket duktig Hugh Grant
Krille80 (Anmäl)   8/1 2015
Trots att jag tycker om romantiska komedier och är mer förlåtande än de fleesta sett till genren så hade jag avskrivit denna film helt. Varför jag då satte upp den på min lovefilm-lista vet jag inte. Nu fick jag hem dem och jag måste säga att jag tyckte om både berättelsen, karaktärerna och skådespelarna i den. De sista 10 minuter blir väl lite väl sockersöta men framtill dess så trivs jag väldigt bra. 3+
labi (Anmäl)   6/9 2014
Funkar som förströelse. Helt OK.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Har du hört ryktet om Morgans?
Se filmen