Dirty Fighting

Originaltitel: Next of Kin
Regissör:John Irvin
Utgivningsår:1989

Om Dirty Fighting:

Maffian försöker nästla sig in i ett lokalt företag men begår ett stort misstag när de dödar en ung man, vars bror är polis. Polisen i fråga är Truman Gates, en man från obygden som lever efter vedergällningens princip.

Titel: Det perfekta vapnet
Regissör: Craig R Baxley
År: 1988
Genre: Komedi, Action
Action Jackson

Patrick Swayze, Liam Neeson, Adam Baldwin, Helen Hunt, Andreas Katsulas, Bill Paxton, Ben Stiller, Michael J Pollard, Ted Levine, Del Close, Valentino Cimo, Paul Greco, Vincent Guastaferro, Paul Herman

Michael Jenning

Action, Kriminalare, Thriller

Diskussioner om Dirty Fighting  (0 diskussioner)
Kommentarer om Dirty Fighting (24 st)
Jaganatha (Anmäl)   22/5 2017
Jag är svag för cash-in-titlar av det här slaget. Filmen är lätt att glömma, mest minnesvärd kanske för Liam Neesons medverkan. Inte lika fånigt underhållande som kultfilmen Road House.
Dutch (Anmäl)   11/2 2015
Maffia vs. Bergshillbillys. Och en ung och extremt ful Ben Stiller som maffiaboss-son och Liam Neeson hoppar på tåg. Stark tvåa!
Paramis (Anmäl)   18/2 2014
Egentligen rätt kass, men många sköna bagateller höjer betyget. Spana in rollistan !
JimCarrey (Anmäl)   4/6 2013
Trodde jag skulle se Egoyans next of kin. Efter att tiden gick började det bli mer och mer uppenbart att det var en helt annan mastermind som stod bakom kameran
#54 (Anmäl)   16/12 2012
Ren smörja.