Dödens elit

Originaltitel: Full Eclipse
Regissör:Anthony Hickox
Utgivningsår:1993

Om Dödens elit:

Los Angeles-polisen har en specialstyrka för att reducera den tunga brottsligheten i staden. Spaningsledarens metoder är dock något okonventionella - han är nämligen varulv.

Titel: Vampires of the Desert
Regissör: Jean-Paul Salomé
År: 2001
Genre: Mysterium
Belphégor - Fantomen på Louvren

Mario Van Peebles, Bruce Payne, Tony Denison, Patsy Kensit, Scott Paulin, Paula Marshall, Dean Norris, Jason Beghe, Victoria Rowell, Willie C Carpenter, John Verea

Richard Christian Matheson, Michael Reaves

Kriminalare, Skräck, Science Fiction

Med i listor: Varulvar
Diskussioner om Dödens elit  (0 diskussioner)
Kommentarer om Dödens elit (20 st)
Bumbi78 (Anmäl)   25/9 2017
Idiotisk men underhållande action med lite skräckvibbar, inte helt olik Blade som kom först några år senare. Mycket action och skapliga effekter maskerar ett lövtunt manus och det i övrigt bleka 90-talet.
Grillo (Anmäl)   29/11 2012
Funkar som underhållning, men rätt fånig och löjlig eftersom den tar sig själv på helt för stort allvar.
Film Guden (Anmäl)   19/1 2010
Kul idé ur underhållningsynpunkt. Både charmige Mario Van Peebles, och skurkaktiga Bruce Payne, är båda hyggliga skådespelare. Men det blir alldeles för barnsligt, utan någon prick över i.
gnolam (Anmäl)   24/7 2009
Riktig B-rulle med Mario Van Peebles... som av någon anledning faktiskt funkar som underhållning.
Djason (Anmäl)   19/6 2009
Man kan väl disskutera handlingen och effekterna men det finns något jag gillar med den här filmen. Skön actionfilm som var bättre än vad jag trodde den skulle vara.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Dödens elit