Don't Worry, He Won't Get Far on Foot

Originaltitel: Don't Worry, He Won't Get Far on Foot
Regissör:Gus Van Sant
Utgivningsår:2018

Om Don't Worry, He Won't Get Far on Foot:

När ett fylleslag slutar i en bilkrasch som placerar John delvis förlamad i rullstol ser han mindre anledning än någonsin att sluta dricka. Men när han börjar i gruppterapi hos en excentrisk, förmögen hippie upptäcker John inte bara grejen med att vara nykter, han inser också att hans sjuka humor kan få utlopp i skämtteckningar.

Joaquin Phoenix, Jonah Hill, Rooney Mara, Jack Black, Tony Greenhand, Beth Ditto, Mark Webber, Ronnie Adrian, Kim Gordon, Udo Kier, Carrie Brownstein, Emilio Rivera, Angelique Rivera, Heather Matarazzo, Rebecca Field, Rebecca Rittenhouse

Gus Van Sant

Drama, Komedi, Biografi

USA, Frankrike
Diskussioner om Don't Worry, He Won't Get Far on Foot  (0 diskussioner)
Kommentarer om Don't Worry, He Won't Get Far on Foot (7 st)
HerrNenne (Anmäl)   16:02 26/4
Oftast en rätt standard Anonyma Alkoholister-film.
PeterTheW (Anmäl)   22:37 26/3
Skådespeleriet är på topp och det finns en oerhört vacker känslomässig kärna, men det saknas något för att verkligen dra in mig helt.
Benisakura (Anmäl)   7/11 2018
Tycker skådespeleriet räddar denna film från ett lägre betyg då jag inte alls blev gripen av historien.
Spidde (Anmäl)   13/10 2018
Trevlig film med bra skådespel och skönt tempo. Både Joaquin Phoenix och Jonah Hill gör riktigt bra roller och filmen innehåller en hel del tänkvärda scener och har flera bra poänger. Sevärd!
Ghostface (Anmäl)   19/8 2018
Småputtrig historia som varvar charmigt skådespeleri men också vattentrampande scener som dryper utav ren och skär sentimentalitet.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Don't Worry, He Won't Get Far on Foot