Down the Road

Originaltitel: Down the Road
Regissör:Jason Christopher
Utgivningsår:2013

Om Down the Road:

En grupp tonåringar tvingas kämpa för sina liv när en mytomspunnen, hämndlysten galning förvandlar deras skogstripp till en mardröm.

Jen Dance, Chris Ready, Brian Gallagher, Clint Howard, Shaun Paul Costello, Chelsey Garner, Matthew Nadu, Nikki Bell, David J Bonner, Noam Harary, Joe Gariffo

Jason Christopher

Thriller, Skräck

Nobody Gets Out Alive, Punishment

Diskussioner om Down the Road  (0 diskussioner)
Kommentarer om Down the Road (8 st)
Vasp (Anmäl)   19/2 2017
En svag 2:a, Filmskaparna har ändå försökt att få ihop nånting, Även om manuset blir en enda röra tillslut.
amam (Anmäl)   30/8 2016
Dåligt gjord. Det enda som jag kan säga som är positivt är att jag gillade stonern-skådisen och att filmskaparna antagligen har sett åtminstone nån slasher innan. Resten är rent skit.
FrökenTeddy (Anmäl)   3/2 2014
Klassisk "ungdomar campar i skogen" scenario. Absolut inget speciellt. Dessutom en fet buzzkillermitt i, dåligt filmat, dåliga specialeffekter och slutscenen är helt oförståerlig.
Waldo Trumbull (Anmäl)   19/1 2014
Helt meningslös slasher, fullproppad med alla de sämsta klichéerna från genren. I ett desperat försök att göra det lite mer intressant har de försökt göra den lite slaskigare, vilket även det misslyckas. Skippa den här och se någon av klassikerna istället.
Bumbi78 (Anmäl)   18/7 2013
Nyskapande läste jag nånstans. Ja, ljussättningen i de mörka skogarna är bländande och nyskapande i sin inkompetens. Älskar gamla slashers och ger gärna nya alster i genren en chans, men det är illa när man redan från start avskyr samtliga av de "goda" karaktärerna.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Down the Road