Draktränaren 3

Originaltitel: How to Train Your Dragon: The Hidden World
Regissör:Dean DeBlois
Utgivningsår:2019

Om Draktränaren 3:

I nästa kapitel kommer Hicke och Tandlöse äntligen att upptäcka sina sanna öden både som byn Berks ledare, tillsammans med Astrid, och som drakledare för alla Nattfasor. Deras vänskap prövas hårdare än någonsin tidigare, när de möter både det mörkaste hot de någonsin bekämpat och en kvinnlig Nattfasa.

Jay Baruchel (röst), America Ferrera (röst), F Murray Abraham (röst), Cate Blanchett (röst), Gerard Butler (röst), Craig Ferguson (röst), Jonah Hill (röst), Christopher Mintz-Plasse (röst), Kristen Wiig (röst), Kit Harington (röst), Justin Rupple (röst)

Dean DeBlois

Komedi, Animerad, Familjefilm, Action, Äventyr, Fantasy

How to Train Your Dragon 3

Diskussioner om Draktränaren 3  (0 diskussioner)
Kommentarer om Draktränaren 3 (8 st)
abnormal (Anmäl)   23:01 19/4
Tyvärr inte en varken uppföljare eller avslutning på serien. Slentrianmässig och extremt förutsägbar handling och trött dialog.
Makta (Anmäl)   22:21 16/4
Sätter den på ungefär samma nivå som 2an vad jag minns. Lite löjlig i början men blir bättre efter en stund.
SID6581 (Anmäl)   08:59 7/4
En okej avslutning för serien, men känns mer som ett avsnitt i en serie än en storfilm - lösningar och motstånd levereras helt enkelt för snabbt och för lätt.
Zebulonm (Anmäl)   21:00 10/3
Nä. Gillade den inte speciellt mycket. Ena barnet gillade den, det andra gjorde det inte.
haajen (Anmäl)   15:56 9/3
Det höll hela vägen! Ett fint och värdigt avslut på den här trilogin som bjuder på starka karaktärer och fantastisk animation. Manuset är måhända lite tunt men vad gör väl det? Hicke och Tandlöse är ett superbt radarpar som engagerar fullt ut.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Draktränaren 3