Drunkboat

Originaltitel: Drunkboat
Regissör:Bob Meyer
Utgivningsår:2010

Om Drunkboat:

Den uttråkade tonåringen Abe planerar att införskaffa en båt och lämna sitt trista liv i Chicago för gott. Ännu en förlorad son är dock det sista hans mamma behöver. Men när hans nedsupne morbror dyker upp från ingenstans ser Abe en oväntad chans att förverkliga drömmen. Historien som följer kommer dock att handla om mycket mer än gamla båtar...
Se filmen på Headweb

Dana Delany, John Goodman, Zach Gray, John Malkovich, Jim Ortlieb, Skipp Sudduth, Brian Deneen, Rae Gray, Steve Haggard, Elizabeth Hipwell, Aaron Benjamin Miller, Bryce Pegelow, Jacob Zachar

Bob Meyer, Randy Buescher

Drama

Diskussioner om Drunkboat  (0 diskussioner)
Kommentarer om Drunkboat (4 st)
Groundhog Dave (Anmäl)   20/12 2016
Jag måste ha mognat eller chanserat. Gillade inte den här för några år sedan Gör det nu! 3+/4-
yrkeschaufföre (Anmäl)   6/6 2013
Jag blev så chockad av hur dålig den var så jag kan inte ge den en etta, den gav ju mig ändå något! Det jag gillade var Danas min i slutet.
Godzillasaurus (Anmäl)   11/11 2011
Rejält udda karaktärer (alla utom en, egentligen), bra skådespeleri, och obehaglig stämning rätt igenom, men jag tappar intresset emellanåt.
nakamichi (Anmäl)   5/11 2011
Skitfilm som inte gav mig något. Höll på att sätta en etta, men ett par hyfsade scener och det faktum att John Malkovich är med gör att bottenbetyget undviks.