Analysera ännu mera

Originaltitel: Analyze That
Regissör:Harold Ramis
Utgivningsår:2002

Om Analysera ännu mera:

Den neurotiske maffioson Paul Vitti har återvänt till fängelset och kommer att behöva massor av terapi när han släpps ut. Naturligtvis så vänder han sig återigen till Dr. Ben Sobel. Men han finner att även den gode doktorn själv är i stort behov av hjälp eftersom han har ärvt familjepraktiken och ovanpå det - en stor dos stress.

Titel: Analysera mera
Regissör: Thomas Carter
År: 1997
Genre: Drama, Komedi, Action, Kriminalare, Thriller
Metro

Billy Crystal, Robert De Niro, Lisa Kudrow, Cathy Moriarty, Joe Viterelli, Joey Diaz, Jerome Le Page, Joseph Bono, Brian Rogalski, Thomas Rosales Jr, Ted Neustadt, Kyle Sabihy, Rebecca Schull, Anthony LaPaglia, DonnaMarie Recco, Pat Cooper

Harold Ramis, Peter Steinfeld, Peter Tolan

Komedi, Kriminalare

Du går mig på nerverna... - Analysera ännu mera!, Analyze That - Back in Therapy, Analyze This 2

Recension Analysera ännu mera

- Loomis sätter betyg 2 och skriver:
I vanlig ordning när något blir succé så tar det inte lång tid innan en uppföljare brukar komma. 4 år efter ”Analysera mera” kommer dess uppföljare. Båda huvudrollerna spelas återigen av De Niro och Crystal och bakom kameran står samma regissör, Harold Ramis. Paul Vitti (De Niro) den stora ledaren inom maffian sitter nu i fängelse. Gentemot hans medfångar visar han ett hårt yttre men någonting...

Recension av Analysera ännu mera - Läs hela!

Med i listor: Italienska maffian
Diskussioner om Analysera ännu mera  (0 diskussioner)
Kommentarer om Analysera ännu mera (129 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
Krille80 (Anmäl)   26/10 2014
Liksom de flesta uppföljare så ger denna inte mycket nytt och blir bara en upprepning men sämre. 2+
ClintanTheKing (Anmäl)   30/11 2013
En bra komedi och helt okej uppföljare där De Niro och Crystal på det stora hela följer upp sina prestationer.
PeterTheW (Anmäl)   6/3 2013
Waste of fucking time. Ettan är underbar, det är bar tråkigt.
AddeColciago (Anmäl)   19/7 2012
Till en början roligare än första filmen, sen byter den skepnad och blir en ordinär heistfilm. Oinspirerat.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Analysera ännu mera