Dumma mej 3

Originaltitel: Despicable Me 3
Regissör:Kyle Balda, Pierre Coffin, Eric Guillon
Utgivningsår:2017

Om Dumma mej 3:

Gru, Lucy och deras bedårande döttrar, Margo, Edith och Agnes – och förstås minionerna är tillbaka och denna gång möter de skurken Balthazar Bratt, en före detta barnstjärna som nu vuxit upp och blivit besatt av karaktären han spelade på 80-talet. Bratt visar sig bli Grus mest formidable motståndare hittills.

Titel: Truth
Regissör: Agnès Merlet
År: 2008
Genre: Drama, Thriller, Skräck, Mysterium
Dorothy Mills

Steve Carell (röst), Kristen Wiig (röst), Trey Parker (röst), Miranda Cosgrove (röst), Dana Gaier (röst), Nev Scharrel (röst), Pierre Coffin (röst), Steve Coogan (röst), Julie Andrews (röst), Jenny Slate (röst), Andy Nyman (röst), Adrian Ciscato (röst)

Ken Daurio, Cinco Paul

Komedi, Animerad, Familjefilm, Action, Äventyr, Science Fiction

Diskussioner om Dumma mej 3  (0 diskussioner)
Kommentarer om Dumma mej 3 (23 st)
hsimpson (Anmäl)   20:49 3/4
Kom med något nytt...
Olof_Gronlund (Anmäl)   16/12 2018
Nja, börjar kännas tröttsamt och mot Disneyhållet nu. Allting ska vara så jävla gulligt och korrekt. Dessutom blir skämten sämre och färre och man fokuserar mer på någon moralkaka. Väldigt många scener där det tar lång tid mellan skämten med. Ett allt för uppenbar film med.
Krille80 (Anmäl)   29/6 2018
Det tog ett tag för mig att uppskatta dessa "Dumma Mej"-filmerna men nu blir jag bara glad då jag får möjlighet att se en ny filmatisering. Denna den tredje filmen är lättsam och trivsam att titta på men denna gång saknar jag det lite extra minnesvärda Jag älskar dock Steve Carells röstskådespeleri och jag kommer nog alltid älska minionerna.
fridenpaden (Anmäl)   16/6 2018
Kul med 80-talsskurken! :D
widez (Anmäl)   30/5 2018
Gillade denna mer än tvåan!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Dumma mej 3