Dumpad

Originaltitel: Forgetting Sarah Marshall
Regissör:Nicholas Stoller
Utgivningsår:2008

Om Dumpad:

Musikern Peter Bretter har under sex års tid idoliserat sin flickvän, tv-stjärnan Sarah Marshall. Han är killen som gärna håller hennes väska på paparazzibilderna och blir aldrig omnämnd i hennes tacktal. Men Peters värld tar ny riktning när hon dumpar honom och lämnar honom i sin ensamhet. För att rensa tankarna åker Peter till Oahu utanför Hawaii och där råkar han ut för sin värsta mardröm. Hans ex och hennes nya pojkvän Aldous, en brittisk rockmusiker, hamnar olyckligtvis på samma hotell som Peter. Medan han plågar sig själv med vetskapen om Saras nya liv finner han dock tröst i Rachel som han börjar flörta med.

Titel: Get Him to the Greek
Regissör: Kevin Smith
År: 2008
Genre: Drama, Komedi, Romantik
Zack and Miri Make a Porno

Jason Segel, Kristen Bell, Mila Kunis, Russell Brand, Bill Hader, Liz Cackowski, Maria Thayer, Jack McBrayer, Davon McDonald, Steve Landesberg, Jonah Hill, Paul Rudd, Jason Bateman, Kristen Wiig, June Diane Raphael, William Baldwin, Ahna O'Reilly

Jason Segel

Komedi, Romantik

Recension Dumpad

- Gardneer sätter betyg 3 och skriver:
Jason Segel, även manusförfattaren till filmen, är ingen höjdarskådis. Han kan inte riktigt hålla upp huvudrollen och göra det intressant rakt igenom som till exempel Seth Rogen i På Smällen men det spelar ingen roll för det handlar inte om skådespelet utan om ämnet, att bli dumpad. Detta sköter de ganska bra. När Peter saknar henne som mest så får vi se i tillbakablickar på deras förhållande när det...

Recension av Dumpad - Läs hela!

Diskussioner om Dumpad  (0 diskussioner)
Kommentarer om Dumpad (372 st)
robert_akesson (Anmäl)   15:50 23/4
Så pinsamt att se flera roliga och skickliga skådisar i denna soppa...
Filmfantast86 (Anmäl)   18/10 2017
Sunken25 (Anmäl)   21/12 2016
Mycket bra komedi, en favorit helt klart.
Stygga-Vargen (Anmäl)   24/7 2016
Första gången jag såg den tyckte jag den var outhärdligt tråkig men sen såg jag om den efter några månader och då tyckte jag faktiskt den var bra.
Tatty (Anmäl)   27/6 2015
Gillar Jason segel väldigt mycket och blev uppriktigt förvånad när man fick se hans könsdelen i filmen vilket gillas haha. Filmen är rolig, bra och rätt så fjantig men det är det som gör filmen extra kul.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Dumpad
Se filmen