Eagle Eye

Originaltitel: Eagle Eye
Regissör:D J Caruso
Utgivningsår:2008

Om Eagle Eye:

Jerry Shaw och Rachel Holloman blir sammanförda under chockartade former. De känner inte varandra, men genom mystiska telefonsamtal från en kvinna de aldrig träffat, tvingas de utföra en rad uppdrag mot sin vilja. Och de kan inte komma undan - genom all den tekniska utrustning som finns i vår vardag, kan den mystiska kvinnan övervaka Jerry och Rachel dygnet runt och kontrollera deras handlingar.

Titel: Echelon Conspiracy
Regissör: George Nolfi
År: 2011
Genre: Romantik, Thriller, Science Fiction
The Adjustment Bureau

Shia LaBeouf, Michelle Monaghan, Billy Bob Thornton, Rosario Dawson, Ethan Embry, Eric Christian Olsen, Michael Chiklis, Madylin Sweeten, William Sadler, Cameron Boyce, Anthony Mackie, Anthony Azizi, Lynn Cohen, Bill Smitrovich, Charles Carroll

John Glenn, Dan McDermott, Hillary Seitz, Travis Wright

Drama, Action, Thriller

USA, Tyskland

Recension Eagle Eye

- Ramza sätter betyg 2 och skriver:
Eagle Eye är en film som inte är helt lätt att betygsätta. Den är visserligen aldrig tråkig. Det är stabil popcorn-underhållning. Men som upplevelse är den heller inte helt och hållet tillfredsställande. Manuset är inte alls så originellt som det utger sig att vara, och stundtals blir det till och med riktigt korkat.

Recension av Eagle Eye - Läs hela!

Diskussioner om Eagle Eye  (0 diskussioner)
Kommentarer om Eagle Eye (283 st)
Litsne (Anmäl)   16/9 2018
Den känns lite daterad på något ställe och storyn är förstås fånig, men på något sätt gillade jag den ändå.
Filmfantast86 (Anmäl)   22/10 2017
Stygga-Vargen (Anmäl)   8/11 2016
När jag såg den första gången tyckte jag den var helt okej. Har sett om den ett par gånger och nu kan jag inte begripa hur jag kunde gilla den. Den här filmen är skitseg och skittråkig.
cosinusfi (Anmäl)   28/8 2016
Hopplock av andra filmer. Funkar på bakfyllan.
Murvel48 (Anmäl)   24/11 2015
Rätt tröttsam action.