Echelon Conspiracy

Originaltitel: Echelon Conspiracy
Regissör:Greg Marcks
Utgivningsår:2009

Om Echelon Conspiracy :

Mystiska sms lovar en ung amerikansk ingenjör rikedomar, för att sedan göra honom till målet för en dödlig internationell sammansvärjning. Agenter jagar honom över hela jordklotet, medans en person i regeringen med mycket makt följer en mystisk agenda som hotar världens stabilitet.

Titel: Eagle Eye
Regissör: Marcos Siega
År: 2005
Genre: Komedi, Action, Kriminalare, Thriller
Underclassman

Martin Sheen, Ving Rhames, Jonathan Pryce, Edward Burns, Shane West, Jurij Kutsenko, Steven Elder, Tamara Feldman, Sergej Gubanov

Kevin Elders, Michael Nitsberg

Action

The Gift

Diskussioner om Echelon Conspiracy  (0 diskussioner)
Kommentarer om Echelon Conspiracy (72 st)
kexchokladet (Anmäl)   4/11 2016
En del bra skådisar som har förirrat sig i denna halvljumma "har gjorts innan soppa"
Count_Duckula (Anmäl)   22/4 2015
Ett par underhållande ögonblick är tyvärr inte tillräckligt för att rädda denna från totalt magplask. Länge sedan jag såg Diamond Dog någonstans dock... :)
Krille80 (Anmäl)   5/1 2015
Trots en drös med mindre smickrande omdömen om denna film så gav jag den ändå en chans då filmens handling och skådespelare intresserade mig. Tyvärr blev jag besviken för trots att den har sina stunder av underhållning är produktionen i alla sina delar svaga vilket gör att det inte finns en chans att jag kan ge denna film ett godkänt betyg. 2-
Caziopeia (Anmäl)   23/7 2014
Okej film, men inte mer. Intressant början men sedan blir det lite 80-talskänsla över den.
Anakin_84 (Anmäl)   28/2 2014
Duger att kolla på men...kunde ha gjorts bättre. Kan sträcka mig till en stark tvåa.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Echelon Conspiracy