Ed, Edd n Eddy's Big Picture Show

Originaltitel: Ed, Edd n Eddy's Big Picture Show
Regissör:Danny Antonucci
Utgivningsår:2009

Om Ed, Edd n Eddy's Big Picture Show:

Efter ett enormt misslyckat svindleri - då trion måste fly för sina liv från kvarteret - ger sig Ed-ponkarna ut på jakt efter en tillflyktsort hos Eddys beryktade storebror.

Titel: Hej Arnold! - filmen
Regissör: Norton Virgien, Igor Kovalyov
År: 1998
Genre: Komedi, Familjefilm
Rugrats - filmen

Matt Hill (röst), Tony Sampson (röst), Sam Vincent (I) (röst), Erin Fitzgerald (röst), Keenan Christenson (röst), David Paul Grove (röst), Janyse Jaud (röst), Kathleen Barr (röst)

Jono Howard, Rachel Connor, Mike Kubat, Stacy Warnick, Danny Antonucci

Komedi, Animerad, Äventyr, Fantasy

Kanada
Diskussioner om Ed, Edd n Eddy's Big Picture Show  (0 diskussioner)
Kommentarer om Ed, Edd n Eddy's Big Picture Show (4 st)
KyLLo (Anmäl)   8/1 2014
Fult, fult, riktigt fult.
lancell (Anmäl)   7/4 2012
Vet inte varför jag kolla på denna, gillar inte Ed, Edd och Eddy vanligtvis och denna film var även sämre än serien.
Rock Snack (Anmäl)   27/4 2010
Helt okej, men den blir ganska tröttsam efter halva tiden.
Ado0 (Anmäl)   17/6 2009
Som en gammal Ed-fantast såg jag fram mot att få se filmen då jag såg att den fanns. Blev dessvärre en besvikelse, kanhäda delvis för att jag såg den engelska versionen utan text och inte hängde med riktigt i de galna svängarna. Men utöver det blev det en besvikelse, karaktärerna hade inte alls samma utstrålning som från serien, och det kändes som att jag som tittare skoningslöst blev slängd hit och dit i historien.. Men jag är glad över att få ha sett den ändå och skulle inte velat missa den. 1/5 från mig just nu..kanske ser om den i framtiden och kanske får förhoppningsvis en ljusare syn på den då.