Eight Days to Live

Originaltitel: Eight Days to Live
Regissör:Norma Bailey
Utgivningsår:2006

Om Eight Days to Live:

Nittonårige Joe Spring ska åka till en vän men kommer aldrig fram. Han har kört av vägen i den kanadensiska vildmarken och ligger skadad i bilvraket. Hans mamma Teresa vägrar ge upp och söker dag och natt efter sin förlorade son. Ska hon hitta honom innan det är försent?

Titel: På slaget tolv
Regissör: Agneta Fagerström-Olsson
År: 2012
Genre: Drama, Kriminalare, Thriller
Prime Time

Tegan Moss, Kelly Rowan, Shawn Doyle, Katharine Isabelle, Michael Eklund, Gwynyth Walsh, Brian Markinson, Ryan McDonell, Kimberley Warnat, Dustin Milligan

David Fraser, Peter Smith, Greg Spottiswood

Drama

Kanada, USA
Diskussioner om Eight Days to Live  (0 diskussioner)
Kommentarer om Eight Days to Live (25 st)
Elizadushkufan (Anmäl)   8/2 2011
Tycker den är fin på ett sätt. Den går att se i alla fall :)
KyLLo (Anmäl)   23/12 2009
Vimlar ju av tv-filmer om försvinnanden. Delvis är filmen väldigt förutsägbar och jag ställer mig lite frågande till en del saker. Dock tycker jag den är något intressantare än många andra filmer på samma tema. Men det var nog tur att jag inte hade läst något om den innan, filminfon hade förstört mycket av filmen. En svag trea.
karlmats (Anmäl)   31/1 2009
Ointressant film med ett slut jag inte alls gillar. Kul att se mamman från O.C. i en lite mindre produktion men det här hade jag kunnat klara mig utan.
nelhaD (Anmäl)   11/8 2008
Mer gråt och verklighet, mindre märklig och tråkig. Nej det här var inte så bra. Men eftersom filmen var baserad på en verklig händelse är det ju kul att media och poliserna var väldigt intresserade. Men jag tror även att där var verkligheten skev med filmen...
Creap (Anmäl)   11/8 2008
sjukt mycket tv-film