Elite

Originaltitel: The Elite
Regissör:Terry Cunningham
Utgivningsår:2001

Om Elite:

Efter en terroristattack står fem barn utan föräldrar. De följande åren specialutbildas de till att bli en av världens mest effektiva antiterroriststyrkor – The Elite. Försedda med högteknologisk utrustning, vapen och eget jetplan står de beredda att bekämpa terrorister över hela världen

Jürgen Prochnow, Robin Givens, Maxine Bahns, Jason Lewis, Joel West, Keith Brewer

Terry Cunningham

Action, Kriminalare

Diskussioner om Elite  (0 diskussioner)
Kommentarer om Elite (7 st)
evilhoboclown (Anmäl)   28/7 2010
Jag vet ärligt talat inte vad som körde över mig efter jag hade sett denna film, det måste ha varit en ståtlig vilja bakom valen av skådespelare för det var ett ultimat lag för att krossa även den bästa action film detta århundrande.
klatjoffs23 (Anmäl)   7/9 2008
Detta är förmodligen den sämsta filmen jag genomlidit. Efter ca. 30 minuter kan man inte annat än skratta åt hur mkt allt suger. Oavsiktlig humor, som sagt. Hade denna humor varit avsiktlig skulle den kanske fått en 2'a eller 3'a, men det får bli en 1'a
rhide (Anmäl)   25/4 2008
Helt jävla underbar!!! Bästa filmen man kan tänka sig! :D Hade fått fyra om den vore lite intensivare
Chris90 (Anmäl)   26/3 2008
Jag var tolv år när jag såg den här senast, och då tyckte jag den var jättebra, pga att skådisarna var så snygga, haha.(!) Nu skulle jag nog ha en annan åsikt, men jag är snäll, och ger den en trea ändå.
KorvMackan (Anmäl)   8/7 2006
Det sämsta skit jag nånsin sett! Men den är värd o se om man är sugen på att se en riktigt skitfilm.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Elite