Elvira's Haunted Hills

Originaltitel: Elvira's Haunted Hills
Regissör:Sam Irvin
Utgivningsår:2001

Om Elvira's Haunted Hills:

Året är 1851. Elvira och hennes tjänarinna driver omkring i Rumänien. De får skjuts av en doktor och övernattar i ett mystiskt slott där underliga saker händer...

Titel: Spökhuset
Regissör: James Signorelli
År: 1988
Genre: Komedi, Skräck
Elvira, mörkrets härskarinna

Cassandra Peterson, Richard O'Brien (I), Mary Scheer, Scott Atkinson, Heather Hopper, Mary Jo Smith, Gabi Andronache

John Paragon, Cassandra Peterson

Komedi, Skräck

Diskussioner om Elvira's Haunted Hills  (0 diskussioner)
Kommentarer om Elvira's Haunted Hills (6 st)
JeremyClarkson (Anmäl)   27/12 2015
Här är hon 50 år gammal och ser fortfarande lika bra ut som i förra filmen som kom 13 år tidigare. Helt ofattbart! Häpnadsväckande till och med. Cassandra har nog antingen kokat ihop någon trolldryck hemma i köket, eller så har hon sålt sin själ till Djävulen. För så där bra ska inte en 50-åring se ut.
zallaxx (Anmäl)   7/11 2015
Pendlar mellan en tvåa och en trea. Tre pga boobs. Ingen bra uppföljare till ettan som var klockren. Här är Elvira karaktären dryg riking, istället för som i ettan där hon var asum.
nojiri (Anmäl)   18/11 2007
älskar Elvira helt underbar
Babaganush (Anmäl)   19/11 2005
Fruktansvärt dårlig uppföljare till en klassiker. Att den får sånt lågt betyg kan också bero på att jag känner mig snuvad på den RIKTIGA uppföljaren!! Den skulle ha kommit mycket tidigare och haft titeln "Elvira Vs the vampire Women", men vad jag förstått så nappade ingen på manuset och filmen blev ogjord... *suck* Cassandra hade lovat en massa fighting och annat grymt till den filmen
Earthbind (Anmäl)   14/3 2004
- Spela Scared Stiff eller kolla på Haunted Hills? - Jag förstod inte frågan, kan du ta den igen?
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Elvira's Haunted Hills