Emanuelle and the Last Cannibals

Originaltitel: Emanuelle e gli ultimi cannibali
Regissör:Joe D'Amato
Utgivningsår:1977

Om Emanuelle and the Last Cannibals:

Vackra journalisten Emanuelle får av en händelse nys om att en förmodat utdöd sydamerikansk kannibalstam eventuellt fortfarande existerar och anordnar, tillsammans med en professor, en expedition för att undersöka. Farliga och erotiska äventyr följer...

Titel: Emanuelle in Prison
Regissör: Cesare Canevari
År: 1976
Genre: Krig
Gestapo's Last Orgy

Laura Gemser, Gabriele Tinti, Nieves Navarro, Donald O'Brien, Percy Hogan, Mónica Zanchi, Annamaria Clementi

Joe D'Amato, Romano Scandariato

Vuxenfilm, Äventyr, Skräck

Emanuelle's Amazon Adventure

Italien
Med i listor: Em(m)anuelle, Kannibalfilmer, Vuxenfilm Top 50
Diskussioner om Emanuelle and the Last Cannibals  (0 diskussioner)
Kommentarer om Emanuelle and the Last Cannibals (38 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   22/10 2016
Mjukporr blandat med äckelscener? Ja, det hade kunnat funka om filmen gjorts bättre. Hade man haft ett bättre manus och dragit upp på tempot lite så hade det här kunnat bli en riktigt bra film men nu är det ju som det är och resultatet är en ganska tråkig och intetsägande film som jag inte har nån större lust att se en andra gång.
nikdelarge (Anmäl)   21/12 2013
Jävligt porrig!
Dele (Anmäl)   19/11 2012
Platt och enahanda berättat spekulativt och sensationssökande trams, i tid och otid kryddad med sex och nakna unga kvinnor. Dumt.
Raimo_1985 (Anmäl)   24/7 2012
Mer fokus på sex än kannibaler i första halvan, mer kannibaler mot slutet. Hyfsad story, halvbra dubbning, vacker Laura Gemser. Mycket snask och sleaze. Bra filmat. Bra sminkade kannibaler. Schyssta miljöer.
craptastic (Anmäl)   1/4 2012
Säger mig inte så mycket.. sleaze, gemser och torra kannibalscener. D'Amato överraskar inte alls.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Emanuelle and the Last Cannibals