Enemy Gold

Originaltitel: Enemy Gold
Regissör:Christian Drew Sidaris
Utgivningsår:1993

Om Enemy Gold:

Tre avstängda FBI-agenter hittar en gammal dagbok från inbördeskrigets dagar som leder dem till några gömda guldtackor. Men skurkar har också fått nys om guldet.

Titel: L.E.T.H.A.L. Ladies Return to savage beach
Titel: Hard Hunted
Originaltitel: Hard Hunted
År: 1992
Hard Hunted

Bruce Penhall, Mark Barriere, Suzi Simpson, Tanquil Lisa Collins, Rodrigo Obregón, Julie Strain, Alan Abelew, Tom Abbott, Ron Browning, Kym Malin, Stacy Lynn Brown, Angela Wright

Wess Rahn, Christian Drew Sidaris

Action, Äventyr

Diskussioner om Enemy Gold  (0 diskussioner)
Kommentarer om Enemy Gold (5 st)
Bumbi78 (Anmäl)   04:04 18/5
Trots nya miljöer och några nya ansikten går detta numera på repeat. Underhållande uselt.
Robkiller (Anmäl)   21:10 29/4
Riktigt risig på det mesta, men de här 90-tals actionrullarna är ändå väldigt underhållande i sin uselhet.
Sture Stenhög (Anmäl)   01:04 24/2
Sidaris son tar över regisserandet, och han är möjligen ännu sämre än farsan sin, men det hindrar inte den här rullen från att stå sig ganska bra i konkurrensen rent underhållningsmässigt. En nystart med nya karaktärer och ny skådeplats gjorde nog den här serien gott, och det är kul att de väver in lite gamla skrönor från inbördeskriget i handlingen. Rodrigo Obregon och Julie Strain är dessutom ett kul skurkpar, och exploderande pilar piffar alltid upp. Något speciellt blir det dock aldrig, men har man följt serien så här långt, så finns det ingen anledning att sluta här
zonk (Anmäl)   19/6 2016
Når inte upp till farsgubbens nivå dessvärre!
Gordyal (Anmäl)   23/3 2009
Brudar, bilar, bågar och båtar. Och en helikopter. Jag står ut med Suzi Simpson. Och med Stacy Lynn Browns bajlåda. (5+/15)