Escape Plan 2: Hades

Originaltitel: Escape Plan 2: Hades
Regissör:Steven C Miller
Utgivningsår:2018

Om Escape Plan 2: Hades:

Säkerhetsspecialisten Ray Breslin är tillbaka för att rentvå sitt namn och hjälpa andra som blivit felaktigt fängslade i säkerhetsfängelset Hades.

Titel: Escape Plan
Originaltitel: Escape Plan
Regissör: Mikael Håfström
År: 2013
Genre: Action, Kriminalare, Thriller, Science Fiction, Mysterium
Escape Plan

Sylvester Stallone, Dave Bautista, Huang Xiaoming, Jesse Metcalfe, 50 Cent, Wes Chatham, Chen Tang, Tyron Woodley, Tyler Jon Olson, Titus Welliver, Shea Buckner, Jaime King, Lydia Hull, Ashley Cusato, Yifan Luo, Rowan Bousaid, Baylee Curran, Vincent Young

Miles Chapman

Action, Kriminalare, Thriller, Science Fiction, Mysterium

USA, Kina
Diskussioner om Escape Plan 2: Hades  (0 diskussioner)
Kommentarer om Escape Plan 2: Hades (15 st)
Christofer (Anmäl)   09:28 25/3
Ännu sämre än väntat faktiskt. Bland det löjligaste på länge. Dynga i varje del av produktionen.
Zok (Anmäl)   08:47 15/3
Vad hände här? Första filmen är inte något mästerverk, men klart underhållande och ändå en bra film. Detta var faktiskt riktigt uselt. Vad tänkte de med fängelsescenerna? Konstiga färger och ljus, enbart störande. Frågan är hur man fick Stallone, Bastista och Titus Welliver till detta? Förmodligen pengar, men ändå. Inte ens Stallone är bra här.
Bumbi78 (Anmäl)   23:27 26/1
Den stora frågan är väl egentligen varför den här sk uppföljaren ens gjordes. Att det finns kinesiska pengar i projektet är hela tiden uppenbart - och stora delar av budgeten gick troligen till att hyra Stallone över en helg eller så. Som b-action kan den funka hjälpligt en trist kväll, men precis allt är betydligt sämre än i föregångaren.
fridenpaden (Anmäl)   4/12 2018
Mycket sämre än första, både i manus och specialeffekter.
WillyV (Anmäl)   28/10 2018
Riktigt dålig.