Gangster Playboys Retribution

Originaltitel: Essex Boys Retribution
Regissör:Paul Tanter
Utgivningsår:2013

Om Gangster Playboys Retribution:

Fyra av Englands mest ökända mördare skjuts ner, Englands gangsterscen splittras upp och ett imperium ser sett förfall. De legendariska Range Rover-morden får sin plats i kriminalhistorien. 20 år senare har gått, nya frontfigurer för Englands nya gäng har tagit plats och form. Men bland de nya finns det de som inte glömmer det förflutna. Ingen har ännu fått stå till svars och betalt för morden som chockade nationen. Något som nu kan komma att ändras för gott.
Se filmen på Plejmo

Ian Virgo, Alex Esmail, Kyle Summercorn, Vas Blackwood, Lorraine Stanley, Billy Murray, Martin Fisher, Jon-Paul Gates, Daniel Caren, Ryan Winsley, Kye Loren, Paul Marlon, Christopher Dickins, Nalân Burgess, Yasmin Mitri, Kris Sommerville

Paul Tanter

Kriminalare

Storbritannien
Diskussioner om Gangster Playboys Retribution  (0 diskussioner)
Kommentarer om Gangster Playboys Retribution (2 st)
Zebulonm (Anmäl)   16:48 20/7
Bättre än ettan. Når godkänd nivå.
todape (Anmäl)   10/6 2015
Usel regissör som visar upp den ena rejäla lågbudgetfilmen efter den andra utan att ens göra ett försök att göra något bra. Eller så är han bara riktigt dålig. Bottenfilm!