Ett hål i mitt hjärta

Originaltitel: Ett hål i mitt hjärta
Regissör:Lukas Moodysson
Utgivningsår:2004

Om Ett hål i mitt hjärta:

En ung kvinna och två män spelar in en porrfilm i en lägenhet. Lägenheten tillhör regissören och där bor också hans tonårsson, som mest håller sig på sitt rum. Alla fyra är på sitt sätt trasiga människor som söker mening i livet.

Titel: Lilja 4-ever

Björn Almroth, Sanna Bråding, Thorsten Flinck, Goran Marjanovic

Lukas Moodysson

Drama

Sverige

Recension Ett hål i mitt hjärta

- mugato81 sätter betyg 1 och skriver:
Nej nej nej. Stackar Lukas Moodysson, likt matadoren i tjuren Ferdinad vill han ju bara visa " Hur modig han är med sin cape och sitt svärd". Lukas vill ju inte vara folklig, han vill uppröra och beröra utan att få den där äckliga folklighetsstämpeln... stackars Lukas. Hursomhelst har stackars Lukas tillräckligt med likvida medel och gott hjärta att anlita ett helt a-lag i produktionen av denna...

Recension av Ett hål i mitt hjärta - Läs hela!

Med i listor: Porrbranschen
Diskussioner om Ett hål i mitt hjärta  (0 diskussioner)
Kommentarer om Ett hål i mitt hjärta (481 st)
FabianBom (Anmäl)   22/3 2018
totalt värdelös, meningslös, hade filmen haft riktig hardcore, hade den höjts mer, men tyvärr....2 pundare i toppen av sin sniff karriär då.
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
Hakvin (Anmäl)   8/1 2017
Med utgångspunkten att detta är en experimentell och brutal typ av komedi med Thorsten i spetsen så är den... skön. 3/5 Med utgångspunkten att se filmen på det sätt som Moodyson själv så uppenbart vill att man ska, så är den inget annat än ett pinsamt raseriutbrott från en 60-talist som är helt ute och cyklar. 0/5
Stygga-Vargen (Anmäl)   25/7 2016
Bland det sämsta jag någonsin sett!
menschenfeind (Anmäl)   16/2 2016
Visst är det smutsigt, och visst är det vidrigt, men efter att ha sett om den 2015 är det fortfarande den mest relevanta svenska filmen under tvåtusentalet, precis som den var 2004. Tyvärr.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Ett hål i mitt hjärta