ETXR

Originaltitel: ETXR
Regissör:Trevor Sands
Utgivningsår:2014

Om ETXR:

Bix the Bug är en DJ som kommer över ett teslaskop, Nikola Teslas legendariska uppfinning, som han hävdar är kapabel att ta emot signaler från utomjordiska världar.

Titel: XOXO
Originaltitel: XOXO
Regissör: Christopher Louie
År: 2016
XOXO

Jeremy Luke, Levi Fiehler, Brianne Howey, Lindsey Morgan, Xander Berkeley, Dan Donohue, Peter Douglas (I), Matt Nolan, Danielle Moné Truitt, Brendan Hunt, Samuel C Hunt

Herb Ratner, Trevor Sands

Äventyr, Science Fiction

Diskussioner om ETXR  (0 diskussioner)
Kommentarer om ETXR (3 st)
Robkiller (Anmäl)   01:30 6/3
Vad var det här för flum. Usel regi, värdelös klippning, konstiga färger mest hela tiden och sedan tokusel musik däremellan..
jonbo (Anmäl)   16/9 2015
En intressant premiss som kanske inte förvaltas jättebra, men den har definitivt sina stunder.
AlbinWesley (Anmäl)   24/4 2014
BRA. Tesla + dunka dunka + utomjordingar känns rätt coolt liksom. Härlig indiekänsla som är väldigt klädsam. Dock är intrigen lite tunn och tappar taget om mig lite grann, och det är förstås synd.