Jungle Warriors

Originaltitel: Euer weg führt durch die hölle
Regissör:Ernst R von Theumer, Billy Fine
Utgivningsår:1984

Om Jungle Warriors:

Joanna Quinn, en välkänd modefotograf, har just avslutat ett stort fotojobb i vildmarksmiljö med fyra vackra modeller. Gruppens flygplan råkar emellertid ut för dåligt väder under hemresan och tvingas nödlanda i djungeln. Paniken sprider sig bland de överlevande när pytonormar och krokodiler går till anfall på jakt efter föda. Under sin flykt tas de tillfånga av drogbaronen Cesar Santiagos privatarmé. En grym och hänsynslösa kokainfabrikant med sitt välbevakade näste djupt inne i Amazonas djungel. Santiago beordrar sina män att avrätta hela gisslan, men vet inte om att hans galna flickvän Diva "sparar" flickorna till lägrets män för en stunds "underhållning". Våldtäkt och förnedring får kvinnorna att försöka fly. Ett flyktförsök med dåliga odds och livet som insats.

Nina Van Pallandt, John Vernon, Sybil Danning, Alex Cord, Paul L Smith, Marjoe Gortner, Woody Strode, Kai Wulff, Dana Elcar, Suzi Horne, Mindi Iden, Kari Lloyd, Ava Cadell, Louisa Moritz, Angela Robinson Witherspoon, Myra Chason

Robert Collector, Ernst R von Theumer

Action

Mexiko, Västtyskland
Diskussioner om Jungle Warriors  (0 diskussioner)
Kommentarer om Jungle Warriors (7 st)
SONGUN (Anmäl)   30/8 2016
MEN NEHEJ nej visste inte att det fanns en oklippt version!!! En klippt djungelactionfilm är ingen rolig film att råka ut för.
Gordyal (Anmäl)   7/6 2015
Den oklippta versionen nådde upp till en trea! (7/15)
Gordyal (Anmäl)   7/6 2015
Har dessvärre bara sett den klippta versionen, så jag antar att jag har missat det mesta av kvalitet. Men det är dumt, 80-taligt och en skyhög body count, så varför klaga? (6/15)
Raimo_1985 (Anmäl)   22/2 2014
Vilket skräp, här finns inget som håller intresse uppe i en och en halv trist timme. Jag tänker alltid att jag ska hålla mig borta från djungelaction, och sen sitter jag där igen! Jag ska bara se Djungelmassakern nu.... Men jag vet ju hur det blir.
dudson (Anmäl)   1/4 2010
Mummsig Action Raffel av Bästa Märke!! Sten-Hård rulle med mkt Våld&Sex)...Gäller se den Oklippta versionen bara...En film som Levererar!!!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Jungle Warriors