Evidence

Originaltitel: Evidence
Regissör:Howie Askins
Utgivningsår:2011

Om Evidence:

Fyra personer är ute i skogen för att göra en dokumentär om deras campingäventyr. Men snart upptäcker de att det finns en mystisk figur som jagar dem.

Titel: Alien Abduction: Incident In Lake County
Cloverfield

Ryan McCoy, Brett Rosenberg, Abigail Richie, Ashley Bracken

Ryan McCoy

Skräck

Diskussioner om Evidence  (0 diskussioner)
Kommentarer om Evidence (16 st)
vonadel (Anmäl)   14:41 24/3
Verkar bara som man bestämt sig för att haka på found footage trenden som var ganska poppis vid denna tiden. Man bemödar sig inte ens med att riktigt förklara varför. Detta störde mig en del. Sen är den ändå ganska välgjord efter förutsättningarna vilket gör att jag trots allt ger den en svag trea.5/10
Djason (Anmäl)   17/11 2015
Inte mycket här inte som reds ut men lite spännande är den allt trots att kameran hoppar mest hela tiden. För att vara lågbudget är den helt ok men man har sett bättre found fotagefilmer.
Jockflake (Anmäl)   3/8 2014
Köp en billig kamera, veva som en väderkvarn med den, lägg på lite klassiska VHS störningar. Då blir det läskigt, klockrent recept. Eller? 1'a.
Solidus (Anmäl)   22/5 2014
Fyra unga vuxna beger sig ut till skogen för att ha det lite mysigt, men ack vad det slutar illa för dem. Storyn är samma gamla visa och regissören verkar tappa kontrollen över sitt verk tidigt eftersom en stor del av filmens speltid är skakig handkamera, suddiga monster och en jävla massa gapande. Hela filmen är en enda stor röra där ingenting reds ut. Uselt hanterat av en idé som hade kunnat bli helt ok i rätta händer.
kepsa (Anmäl)   13/8 2013
vilket jävla skämt..