Evil Aliens

Originaltitel: Evil Aliens
Regissör:Jake West
Utgivningsår:2005

Om Evil Aliens:

Programledarna från ett tv-program som handlar om ofarklarliga fenomen har fått nys om ett scoop på en Ö. En flicka påstår att hon har blivit bortförd och våldtagen av utomjordingar. De beger sig till ön och förväntar sig att få trick filma som vanligt.

Titel: Bad Taste
Regissör: Conor McMahon
År: 2004
Genre: Komedi, Action, Skräck
Dead Meat

Christopher Adamson, Emily Booth, Sam Butler, Tree Carr, Tim Clark, Glenn Collier, Jennifer Evans, Mark Richard Hayes, James Heathcote, Mark Holloway, Jamie Honeybourne, Scott Joseph, Norman Lovett, Peter O'Connor, Dan Palmer, Jodie Shaw, Nick Smithers

Jake West

Komedi, Skräck, Science Fiction

Storbritannien
Diskussioner om Evil Aliens  (0 diskussioner)
Kommentarer om Evil Aliens (103 st)
Robkiller (Anmäl)   22/1 2017
Engelsk splatter med utomjordingar. Trots risiga skådespelare börjar den rätt hyfsat, men sedan spårar det ur totalt med fula effekter...
TheHorrorfan (Anmäl)   1/5 2012
Väldigt underhållande B-film. En stark 2a får den.
ziferN (Anmäl)   21/2 2012
Charmig, smårolig och underhållande B-film som är så B att man inte kan låta bli att bli underhållen. Filmen bjuder på ett par skratt här och där och det är självklart att man inte ska ta filmen seriöst eller ha några förväntningar överhuvudtaget. Helt ok tidsfördriv!
gruso (Anmäl)   12/2 2012
Nej den här var inget vidare. Känns som om den vore gjord av 13-14-åriga grabbar.
Greigh (Anmäl)   21/8 2011
Inte heller något för dem som gillar splatter-filmer. Finns ingen som helst humor i denna torra skitfilmen. Förstår heller inte varför denna CGI-tekniken har fått sig en sådan genomfart i samhället. Ser varken roligt eller trovärdigt ut. Blev rent av besviken.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Evil Aliens