Evil Bong 3-D: The Wrath of Bong

Originaltitel: Evil Bong 3-D: The Wrath of Bong
Regissör:Charles Band
Utgivningsår:2011

Om Evil Bong 3-D: The Wrath of Bong:

Ett rymdskepp som är maskerat som en meteor slår ner på den amerikanska landsbygden. En efterbliven krympling hittar en utomjordisk bong inuti skeppet som senare återigen visar sig vara självmedveten. Han är i behov av pengar och säljer den till en butik som specialiserar sig på olagliga narkotiska substanser och tillbehör. Snart sätter onda bongen skräck i pundarna och några ufologer som besöker butiken. Den nya bongen är så ond att den mordiska bongen ifrån de tidigare filmerna ställer upp frivilligt att hjälpa till så att inte hela mänskligheten kommer att ska gå under.

Titel: Gingerdead Man vs. Evil Bong
Originaltitel: Evil Bong
År: 2006
Genre: Komedi, Skräck
Evil Bong

Christina DeRosa, Amy Paffrath, Dena Kollar, Robin Sydney, Peter Stickles, John Patrick Jordan, Irwin Keyes, Mitch Eakins, Brian Lloyd, Circus-Szalewski (röst)

August White, Kent Roudebush

Komedi, Skräck, Science Fiction

Diskussioner om Evil Bong 3-D: The Wrath of Bong  (0 diskussioner)
Kommentarer om Evil Bong 3-D: The Wrath of Bong (2 st)
dudson (Anmäl)   24/6 2012
Haahaa sanlöst sjukt&skruvat%) inte en seriös minut i hela filmen men det gör inget därför detta är satans bra humor!), ,time to get high,,
Docklands (Anmäl)   16/10 2011
Trodde fan inte att det skulle bli en triologi av den här skiten efter tvåan var så sjukt dålig. Men ändå lyckades de göra något ännu sämre, inte ens rolig som FullMoons filmer brukar va, inte en gång under hela sin speltid.