Evil Eyes

Originaltitel: Evil Eyes
Regissör:Mark Atkins
Utgivningsår:2004

Om Evil Eyes :

Historien om en manusförfattare som anlitas av en excentrisk producent för att skriva ett manus om en hänsynslös seriemördare. När han jobbar med manuset och tänker ut unika och förfärande sätt att ta livet av sina rollfigurer så verkar liknande fall drabba människorna i sin närhet.

Adam Baldwin, Udo Kier, Mark Sheppard, Jennifer Gates, Kristin Lorenz, Eric Caselton, Ronald Rezac

Naomi L Selfman

Skräck

Diskussioner om Evil Eyes  (0 diskussioner)
Kommentarer om Evil Eyes (9 st)
Robkiller (Anmäl)   5/8 2016
Asylum med en thriller... rätt så risig och finns väl egentligen ingen anledning att se det här alls.
Waldo Trumbull (Anmäl)   20/11 2012
Inte bra alls. Ett manus som vill mer än det klarar av, obegåvade skådespelare, taskig dramaturgi och ett amatörmässigt foto. Kier är enda behållningen, men inte ens han är särskilt bra här.
Grillo (Anmäl)   13/11 2012
Tråkig lågbudgetfilm som såg ut att vara filmad med handkamera... Synd och skam att Adam Baldwin inte kan få bättre roller efter Firefly.
TheHorrorfan (Anmäl)   4/7 2011
Ville gilla den men nej den är för dålig.
Dele (Anmäl)   1/9 2007
Trist, själlös b-film med fånigt manus.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Evil Eyes