Evilspeak

Originaltitel: Evilspeak
Regissör:Eric Weston
Utgivningsår:1981

Om Evilspeak:

En militärtjänstgörande sociopat hämnas på sina mobbare med hjälp av sin dator och hjälp från Satan.

Clint Howard, R G Armstrong, Joseph Cortese, Hamilton Camp, Claude Earl Jones, Haywood Nelson, Don Stark, Charles Tyner, Louie Gravance, Jim Greenleaf

Eric Weston, Joseph Garofalo

Skräck, Science Fiction

Evilspeaks

Med i listor: Video nasties
Diskussioner om Evilspeak  (0 diskussioner)
Kommentarer om Evilspeak (20 st)
craptastic (Anmäl)   6/10 2015
70 tals känsla, ockultism, hög teknologi, rappt slut. Ja det är allt gött det här!
ItalyErik (Anmäl)   23/6 2015
Strålande 80-talare som nog sneglat på "Carrie" både en och två gånger då filmernas uppbyggnad och tema nästan är identiska. Fast här med satanism då. Häftiga effekter och mycket gore utlovas!
Ondskapt (Anmäl)   1/1 2015
Det tar lite lång tid för härjeriet att få fart, men mot slutet blir den här filmen en ren fröjd för samtliga sinnen.
Raxit (Anmäl)   30/7 2014
Såna dära datorar dom kan dom...
dudson (Anmäl)   24/2 2014
Kultig gammal skräckis som gick under betäckningen nasty när det begav sej. sen får man väl acceptera att den är rejält seg på sina ställen. men slutet är överjävligt häfftigt&coolt! "klart sevärd skräckis"
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Evilspeak