Extinction

Originaltitel: Extinction
Regissör:Ben Young
Utgivningsår:2018

Om Extinction:

En familjefar plågas av drömmar om en utomjordisk invasion. När en styrka från en annan planet börjar utrota jordens invånare måste han möta sin värsta mardröm.

Michael Peña, Lizzy Caplan, Israel Broussard, Mike Colter, Emma Booth, Lex Shrapnel, Erica Tremblay, Amelia Crouch, Lilly Aspell, Dan Cade, Michael Absalom, Mina Obradovic, Nick Kent, Joe Corrigall, Sandra Teles, Tom Riley

Spenser Cohen, Brad Kane

Drama, Action, Thriller, Äventyr, Science Fiction

Diskussioner om Extinction  (0 diskussioner)
Kommentarer om Extinction (26 st)
Rai (Anmäl)   18:08 26/4
Jag kan bara hålla med er som har satt en ETT:a på den här filmen. Den var förskräckligt dåliga. Specialeffekterna var väl rätt okej, men storyn och skådespelarna var så jäkla kass. Speciellt ungarna som jag önskade skulle bli nitade hela tiden. Därför överlag gillar jag inte barnskådespelare..
vonadel (Anmäl)   02:34 21/4
Nja, lite besviken på denna. Är snäll som ändå ger den medelbetyg. Är väl mest för att jag gillar genren, och att den hade potential, som de dock schabblar bort lite. 5/10
Grillo (Anmäl)   14:16 9/1
Efter Bird Box med välskrivna barnskådisar var det här en stor besvikelse. Barnen är som vanligt bara rekvisita för att försätta de vuxna i farliga situationer. Trist.
the Feber (Anmäl)   11/12 2018
Riktigt spännande idé men med ett resultat som hade betydligt mer att önska. Slutet höjer dock upp betyget till en 3a.
Robkiller (Anmäl)   14/10 2018
Riktigt risigt med kassa skådespelare
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Extinction