Betyg idag: 1 248 Besökare idag: 4 710

Originaltitel: Extinction
Regissör:Ben Young
Utgivningsår:2018

Om Extinction:

En familjefar plågas av drömmar om en utomjordisk invasion. När en styrka från en annan planet börjar utrota jordens invånare måste han möta sin värsta mardröm.

Michael Peña, Lizzy Caplan, Israel Broussard, Mike Colter, Emma Booth, Lex Shrapnel, Erica Tremblay, Amelia Crouch, Lilly Aspell, Dan Cade, Michael Absalom, Mina Obradovic, Nick Kent, Joe Corrigall, Sandra Teles, Tom Riley

Spenser Cohen, Brad Kane

Drama, Action, Thriller, Äventyr, Science Fiction

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Extinction  (0 diskussioner)
Kommentarer om Extinction (19 st)
Jamesa (Anmäl)   00:07 20/8
Låg budget med platt fall. Märkligt tråkig film.
Supernaut (Anmäl)   23:51 18/8
Kändes som en kortfilm från YouTube tänjd till en långfilm. Varken idéer, förmåga eller budget räckte till verkar det som.
santiago (Anmäl)   23:34 11/8
Svag tvåa. Känns som det bitvis fanns bra idéer här men utförandet föll platt.
Julius (Anmäl)   22:41 10/8
Utförandet har mer att önska, men ändå är twisten bra och förklarar mycket men samtidigt överraskar.
Djason (Anmäl)   10:27 10/8
En vanlig netflixfilm som de verkar spotta ur sig i tid och otid. Ok film då budgeten är låg och med en skön twist på slutet. Lättglömd film dock tyvärr.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Extinction