Extinction

Originaltitel: Extinction
Regissör:Ben Young
Utgivningsår:2018

Om Extinction:

En familjefar plågas av drömmar om en utomjordisk invasion. När en styrka från en annan planet börjar utrota jordens invånare måste han möta sin värsta mardröm.

Michael Peña, Lizzy Caplan, Israel Broussard, Mike Colter, Emma Booth, Lex Shrapnel, Erica Tremblay, Amelia Crouch, Lilly Aspell, Dan Cade, Michael Absalom, Mina Obradovic, Nick Kent, Joe Corrigall, Sandra Teles, Tom Riley

Spenser Cohen, Brad Kane

Drama, Action, Thriller, Äventyr, Science Fiction

Diskussioner om Extinction  (0 diskussioner)
Kommentarer om Extinction (22 st)
Robkiller (Anmäl)   23:39 14/10
Riktigt risigt med kassa skådespelare
karlmats (Anmäl)   22:38 1/9
Netflix i ett nötskal, en ganska bra idé, ett hafsigt utförande. Här kändes det extra billigt, lite som att de inte ens orkat göra klart den i post production för att pengarna tog slut. Påminner lite om Skyline, även om den här var lite bättre, mest för att det åtminstone fanns en ganska bra idé i grunden. Michael Peña känns inte som lead actor och ungarna var bedrövliga. Många scener var också lite facepalm så även om jag gillar genren och ser fröet här så kommer det aldrig upp ur marken och 2an är ganska svag.
Rixn (Anmäl)   12:37 29/8
Stark 3:a, mest beroende på twisten, som i sig är värd en 5:a.
Jamesa (Anmäl)   00:07 20/8
Låg budget med platt fall. Märkligt tråkig film.
Supernaut (Anmäl)   23:51 18/8
Kändes som en kortfilm från YouTube tänjd till en långfilm. Varken idéer, förmåga eller budget räckte till verkar det som.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Extinction