Extract

Originaltitel: Extract
Regissör:Mike Judge
Utgivningsår:2009

Om Extract:

Joel, ägaren till en smakämnesfabrik, försöker bekämpa en myriad av personliga och arbetsrelaterade problem, som till exempel hans antagligen otrogna fru och alla hans anställda som försöker utnyttja honom.
Se filmen på CDON

Regissör: Michael Walker
År: 2012
Genre: Drama, Komedi
Price Check

Jason Bateman, Mila Kunis, Kristen Wiig, Ben Affleck, J K Simmons, Clifton Collins Jr, Dustin Milligan, David Koechner, Beth Grant, T J Miller, Javier Gutierrez (II), Lidia Porto, Matt Schulze, Gene Simmons, Lamberto Gutierrez, Brent Briscoe

Mike Judge

Komedi

Diskussioner om Extract  (0 diskussioner)
Kommentarer om Extract (93 st)
Sulta (Anmäl)   7/5 2018
Bedrövligaste jag sett.
karlmats (Anmäl)   22/3 2018
Efter en 5a och en 4a hade man ju ändå ganska förväntningar på denna trots att den fått sval kritik. Men man blir ju häpen över hur trött den här filmen är alltså. Casten är det sannerligen inget fel på, Bateman må vara rätt trist men en habil skådis som kan göra susen i rätt roll är han ju ändå. Kristen Wiig är väl en av de roligaste kvinnliga skådisarna överhuvudtaget och Mila Kunis, J K Simmons och Ben Affleck som utfyllnad kan man ju verkligen inte klaga på. Så vad fan var det som gick snett? En komedi som inte är rolig är ju sig riktigt illa, men här vet jag inte ens om Judge försöker vara rolig? Han har ju både skrivit och regisserat så va fan? En stabil 2a, det är inte dåligt men det är heller inte bra.
supermancover (Anmäl)   22/2 2018
Egentligen inte särskild hemskt dålig eller så, utan mest liksom saknar nåt bra? Låter inte logiskt, men det funkar i mitt huvud.
HerrNenne (Anmäl)   18/11 2017
Knappt sebar. Inte speciellt rolig.
Filmfantast86 (Anmäl)   28/10 2017
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Extract