Extraterrestrial

Originaltitel: Extraterrestrial
Regissör:Colin Minihan
Utgivningsår:2014

Om Extraterrestrial:

En grupp vänner åker på en helgtripp till en stuga i skogen. Väl där finner de sig terroriserade av utomjordiska besökare.

Titel: Area 51
År: 2014
Genre: Thriller, Skräck, Science Fiction
Alien Abduction
Titel: Närkontakt av fjärde graden
Originaltitel: Incontri molto ravvicinati del quarto tipo
Regissör: Mario Gariazzo
Regissör: Grégory Levasseur
År: 2014
Genre: Skräck
The Pyramid

Brittany Allen, Freddie Stroma, Melanie Papalia, Jesse Moss, Anja Savcic, Sean Rogerson, Emily Perkins, Fred Keating, Gil Bellows, Michael Ironside, Jacob Tremblay

Colin Minihan, Stuart Ortiz

Skräck, Science Fiction

Kanada
Diskussioner om Extraterrestrial  (0 diskussioner)
Kommentarer om Extraterrestrial (23 st)
Hoppandesoffan (Anmäl)   23/2 2016
En film som vill så mycket men som inte når hela vägen fram. Det som till en början känns som en genreparodi tar sig mot slutet nästan på lite för stort allvar. Dock är en överraskande snygg och ger dig ett par jumpscars att ta tillvara på. 2+
Robkiller (Anmäl)   4/1 2016
Utomjordingar i farten igen... hyfsat usla skådespelare, klen handling och dålig regi... men ger väl ändå en del underhållning och man slipper handskak-kamera för det mesta... får duga...
jezebel (Anmäl)   20/10 2015
Hade den här filmen fokuserat mer på mystik och rädsla snarare än skrik och skrän hade den kunnat vara okej. Nu bara tunn story med dumma karaktärer. Går att se.
Bumbi78 (Anmäl)   28/6 2015
Fräsig skräckis med elaka aliens, snygga effekter, blodigheter och en skogstokig Michael Ironside. Klyshorna haglar visserligen och det flirtas friskt med andra filmer, men i slutändan satt jag ändå med ett leende. Perfekt rymdskräckis om det bara är underhållning man söker.
Podpolkovnik (Anmäl)   3/5 2015
Skulle ha kunnat vara intressant, men faller platt genom att vara för grafisk. Hur svårt är det att låta utomjordingarna var gömda en lite längre del av filmen?
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Extraterrestrial