Betyg idag: 1 608 Besökare idag: 5 590

Originaltitel: Meet the Fockers
Regissör:Jay Roach
Utgivningsår:2004

Om Familjen är värre:

Efter att ha gett tillstånd till den manlige sköterskan Greg Focker att gifta sig med hans dotter, ger sig f.d. CIA-agenten Jack Byrnes och hans fru i väg till Florida för att träffa Gregs föräldrar, herr och fru Focker, som skiljer sig på alla fronter från dem. Och vilka personer ger sin son namnet Gaylord Focker?
Se filmen på Plejmo

Originaltitel: Peeples
Regissör: Tina Gordon Chism
År: 2013
Peeples

Ben Stiller, Robert De Niro, Dustin Hoffman, Blythe Danner, Teri Polo, Barbra Streisand, Owen Wilson, Alanna Ubach, Ray Santiago, Tim Blake Nelson, Spencer Pickren, Bradley Pickren, Shelley Berman

Jim Herzfeld, John Hamburg

Komedi

Recension Familjen är värre

- paycheck sätter betyg 2 och skriver:
Familjen Focker och familjen Byrnes ska träffas för fösta gången innan Greg och Pamela ska gifta sig. Greg har redan gått igenom vistelsen hos Byrnes och nu beger de sig av till hans egna. Det visar sig bli kaos så småningom. När jag satt i biosalongen skrattade jag hela tiden, man var helt färdig när man kom ut ur salongen. Det är inte många uppföljare som lyckas bli lika bra som föregångaren....

Recension av Familjen är värre - Läs hela!

Filmnummer: 20705
Diskussioner om Familjen är värre  (0 diskussioner)
Kommentarer om Familjen är värre (503 st)
Sunken25 (Anmäl)   21/12 2016
Stabil uppföljare som självklart inte är lika bra som Släkten är Värst men som ändå har samma känsla. Är såklart mycket enklare att gilla denna när man älskar den första, så mina "glasögon" kanske är lite väl färgade =)
Stygga-Vargen (Anmäl)   19/11 2016
Nästan lika bra som ettan, men bara nästan.
wasteoftime (Anmäl)   23/10 2016
Det här är lite bättre än "Meet the Parents" - men inte mycket. Dock mycket tack vare Dustin Hoffman och Barbra Streisand. De tillför lite liv till den här annars rätt stela komedin. Det är också lite för mycket av samma-samma som i första filmen - vilket för all del är förståeligt då den ändå gick rätt bra, men nja, bra är det då inte.. 0,1 på SH-skalan.
Dream (Anmäl)   9/1 2016
Rätt stel! Man vill mycket med denna film, men det blir bara en seg Dussinkomedi uppföljare som glöms bort ganska snabbt, Största problemet är att man sätt den här typen av film förut. .
Bullen84a (Anmäl)   31/7 2015
Okej