Familjen Jetsons

Originaltitel: Jetsons: The Movie
Regissör:William Hanna, Joseph Barbera
Utgivningsår:1990

Om Familjen Jetsons:

George Jetson får ett jobberbjudande om att ta över en fabrik på en avlägsen planet. Det visar sig att George inte är den första från företaget som fått erbjudande om att ta hand om fabriken. Fabriken blir nämligen ständigt saboterad av planetens urinnevånare. Hur skall George lösa denna knipa?

Titel: Next Avengers: Heroes of Tomorrow
Originaltitel: Next Avengers: Heroes of Tomorrow
Regissör: Jay Oliva
År: 2008
Genre: Action
Next Avengers: Heroes of Tomorrow
Titel: Rookie of the Year
Regissör: Tuck Tucker
År: 2002
Genre: Komedi, Familjefilm, Äventyr
Hej Arnold! - filmen

George O'Hanlon (röst), Penny Singleton (röst), Tiffany (röst)

Carl Sautter, Dennis Marks, Eric Luke

Komedi, Animerad, Familjefilm

Jetsons

Diskussioner om Familjen Jetsons  (0 diskussioner)
Kommentarer om Familjen Jetsons (7 st)
DrJW (Anmäl)   27/5 2017
Även om jag aldrig såg eller ens hörde om den här filmatiseringen när jag var barn, så får man fortfarande den nostalgiska känslan, speciellt om du växte upp på 90-talet. Jag såg dock showen på Cartoon Network när jag var liten. Jämfört med filmen The Jetsons och WWE: RoboWrestleMania! så var den här bättre och mycket bättre välgjord. Hannah-Barbera in the old days, åtminstone i slutet av 80-talet och början av 90-talet, gjorde åtminstone lite ansträngning i sina filmer oavsett om de var bra eller inte, och även om de var släppta på biograferna eller direkt till VHS, men ända sedan både William Hannah och Joseph Barbera dog så har det inte varit detsamma, och deras produkt började förändras. Hur denna film gjordes fick mig att tänka på Gobots: Battle of the Rocklords, Transformers: The Movie och G.I. Joe: The Movie. Den har en mycket bra soundtrack, många av dem sjungit av Tiffany, som också gjorde rösten till Judy Jetson i filmen. Det var också den sista röst agering av George O'Hanlon och den legendariska röstskådespelaren Mel Blanc, som dog efter att ha gjort den här filmen och dem var också rösterna i den originella serien.
Martin_Sj (Anmäl)   12/3 2010
Skulle vilja se den. Men förstår inte hur den kan få bättre betyg än Familjen Flinta. Älskade den teckande serien när jag var liten, den här var tråkig.
johiZz (Anmäl)   22/8 2004
alla är vi barn
Gohrim (Anmäl)   13/6 2004
som barn skulle jag nog satt en 5a här men som tur är.... är jag inte barn
Mats_Sve (Anmäl)   23/5 2004
Tafligt animerad, trevlig historia.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Familjen Jetsons