Farligt möte

Originaltitel: Narrow Margin
Regissör:Peter Hyams
Utgivningsår:1990

Om Farligt möte:

En åklagare eskorterar ett mordvittne på en händelserik tågresa. I hälarna har de mördare som lejts av den gangster som bär ansvaret för mordet.

Titel: Hetsjakten
Regissör: Joseph Ruben
År: 1989
Genre: Drama, Kriminalare
Fighting Justice

Gene Hackman, Anne Archer, M Emmet Walsh, Harris Yulin, Nigel Bennett, James Sikking, J T Walsh, Susan Hogan, J A Preston

Peter Hyams

Action, Kriminalare, Thriller

Diskussioner om Farligt möte  (0 diskussioner)
Kommentarer om Farligt möte (15 st)
jopjop (Anmäl)   24/11 2018
Bitvis rätt spännande ändå.
booby (Anmäl)   17/3 2013
Bra film för stunden. Den spelar på de flesta klyschor och håller sig inom de ramarna.
arruba (Anmäl)   23/7 2012
Mycket bra det här, så simpelt upplägg men så välgjort, en mall för att göra en sevärd och underhållande film. Bra jobbat Gene!
norenorama (Anmäl)   10/6 2011
Sååååååååååååååååå J***vlaaa tråååååååååkiiiiig!!! Tåg.. Tåååååg, tåååg, tåg, tåååååååååg, mera tååååg, sen en stor dos av TÅÅÅÅÅGgGg!! O_o *Gaaah* Inte som i Under belägring 2 som också är full av.. Tååååg, men då har man alla fall en härlig fiskmås som bryter av fingrar titt som tett och är episk hela resan och med dialoger som lättar upp. Nej här har vi bara folk som smyger mellan vagnar, sägar tre meningar sen smyyyyyger mellan vagnar och så kanske säger någon bokstav sen smyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygeeeeeeee mellan vaaaaaaaaaaagnaaaaaar. Förbannat trälig rulle. SKIPPA - om man inte gillar smyyyg och tåååååg, och tråååååkigt..
sawa (Anmäl)   21/7 2010
OK film, inget speciellt men duger att se igen.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Farligt möte