Fast & Furious

Originaltitel: Fast & Furious
Regissör:Justin Lin
Utgivningsår:2009

Om Fast & Furious:

När ett brott för dem tillbaka till L.A. återupptar rymlingen Dom Toretto sin bittra strid mot polisen Brian O’Conner. Men när de tvingas konfrontera en gemensam fiende måste Dom och Brian försöka lita på varandra för att tillsammans kunna utmanövrera honom. Via kupper mot lastbilskonvojer till krälande i tunnlar under nationsgränsen kommer två män att hitta rätt sätt att hämnas – genom att pressa gränserna för vad som är möjligt bakom ratten.

Titel: Fast and Furious 5
Titel: The Fast and the Furious: Tokyo Drift
Originaltitel: The Fast and the Furious: Tokyo Drift
År: 2006
The Fast and the Furious: Tokyo Drift

Vin Diesel, Paul Walker, Michelle Rodriguez, Jordana Brewster, Sung Kang, Laz Alonso, Gal Gadot, Shea Whigham, John Ortiz, Jack Conley, Liza Lapira, Mirtha Michelle, Tego Calderon, Don Omar, Greg Cipes, Ron Yuan, Joe Hursley, Neil Brown Jr, Cesar Garcia

Chris Morgan

Drama, Action, Kriminalare, Thriller

Recension Fast & Furious

- Andy_B sätter betyg 1 och skriver:
Alla i denna film är helt galna i coola bilar och de är även duktiga på att köra dem, skjuta pickadoller och fightas. Allt är paketerat med sådär vänligt mycket blod och klippta sexscener så alla 11-åringar skall få se de fina bilarna och sedan tjata på mamma att köpa leksaksbilarna som säljs med filmens logga på. Nu råkar just den här fjärde delen visst ha fått en 15-stämpel i Sverige men ni förstår...

Recension av Fast & Furious - Läs hela!

Diskussioner om Fast & Furious  (0 diskussioner)
Kommentarer om Fast & Furious (157 st)
stgurgel (Anmäl)   00:22 7/2
Man tror man är sugen på en dum film. Men oj vad man fick vad man bad om så man storknade.
klatjoffs23 (Anmäl)   21/7 2018
Jag måste försöka förlåta mig själv för att jag såg klart den här filmen, men jag var ensam, uttråkad och för lat för att stänga av tvn... Det bästa jag kan säga om den här upplevelsen är, att det verkar inte som om den gav mig permanent hjärnskada
Filmfantast86 (Anmäl)   22/10 2017
Ghostface (Anmäl)   13/4 2017
Egentligen är den här filmen inte mer än en 3a men man kan verkligen kalla detta en nystart för serien och som högklassig actionfilm. Kul att gängen är tillbaka här.
Supernaut (Anmäl)   19/1 2016
Knappt godkänt dussinaction, överlever på skådespelarnas charm.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Fast & Furious