Fast & Furious 8

Originaltitel: The Fate of the Furious
Regissör:F Gary Gray
Utgivningsår:2017

Om Fast & Furious 8:

Med Dom och Letty på smekmånad, Brian och Mia förtidspensionerade och det övriga gänget på fri fot har alla i gruppen skaffat något som liknar vanliga liv. Men när en mystisk kvinna lockar in Dom på brottets bana, och dessutom får honom att förråda de som står honom närmast, ställs de åter inför utmaningar som kommer att testa deras gränser till det yttersta.

Titel: Wheelman
Regissör: Dennis Gansel
År: 2016
Genre: Action, Kriminalare, Thriller
Mechanic: Resurrection

Vin Diesel, Jason Statham, Dwayne Johnson, Michelle Rodriguez, Tyrese Gibson, Ludacris, Charlize Theron, Kurt Russell, Nathalie Emmanuel, Luke Evans, Elsa Pataky, Kristofer Hivju, Scott Eastwood, Patrick St Esprit, Janmarco Santiago, Luke Hawx

Chris Morgan

Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr

The Fast and the Furious 8

Diskussioner om Fast & Furious 8  (0 diskussioner)
Kommentarer om Fast & Furious 8 (42 st)
Ghostface (Anmäl)   01:42 25/5
Denna serie är sitt egna universum med sina egna regler. Underhållande karaktärer väger upp den klassiska actionhandlingen så vi inte bara har bilar och fighter.
Green Mamba (Anmäl)   07:36 1/4
Bortsett från effekterna var denna film värdelös.
Afflicter (Anmäl)   11:51 24/3
Effekterna börjar vara inne på Stephen Sommers territorie, totalt horribla. Tydligen har man fått för sig att följande film i serien måste vara mer huvudlös än föregående, oberoende av hur löjligt och orealistiskt det blir.
Murvel48 (Anmäl)   18:36 18/3
En hel del kul action men diverse dumheter och fånerier första halvan av filmen drar ner betyget.
RichardEk (Anmäl)   5/10 2018
Den åttonde installationen växlar upp om möjligt än mer än föregångarna. Det blir naturligtvis fullständigt orimligt men fysikens lagar är förhandlingsbara när Vin Diesel spänner musklerna. Resultatet är inte så mycket en sammanhängande film utan snarare ett pärlband med omöjliga stunts sammankopplade med slagsmål mellan levande varumärken (Diesel, Statham, Johnson). Det är lika löjligt som det är underhållande, men den bästa filmen i serien förblir Fast and Furious 5.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Fast & Furious 8