Betyg idag: 1 493 Besökare idag: 6 922

Originaltitel: The Fate of the Furious
Regissör:F Gary Gray
Utgivningsår:2017

Om Fast & Furious 8:

Med Dom och Letty på smekmånad, Brian och Mia förtidspensionerade och det övriga gänget på fri fot har alla i gruppen skaffat något som liknar vanliga liv. Men när en mystisk kvinna lockar in Dom på brottets bana, och dessutom får honom att förråda de som står honom närmast, ställs de åter inför utmaningar som kommer att testa deras gränser till det yttersta.

Titel: Knight and Day
Regissör: Jon Turteltaub
År: 2010
Genre: Drama, Action, Äventyr, Fantasy
Trollkarlens lärling

Vin Diesel, Jason Statham, Dwayne Johnson, Michelle Rodriguez, Tyrese Gibson, Ludacris, Charlize Theron, Kurt Russell, Nathalie Emmanuel, Luke Evans, Elsa Pataky, Kristofer Hivju, Scott Eastwood, Patrick St Esprit, Janmarco Santiago, Luke Hawx

Chris Morgan

Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr

The Fast and the Furious 8

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Fast & Furious 8  (0 diskussioner)
Kommentarer om Fast & Furious 8 (11 st)
Julius (Anmäl)   22:20 8/6
Alltid låga förväntningar på dessa, men helvete vad den överraskade! Grym skådisuppslutning och riktigt vackra actionscener. Vin är ju sämst som vanligt, men den blonda blåögda är borta iaf.
pungsnigel (Anmäl)   19:00 7/6
Fyfan....nu räcker de väl snälla snälla.
ulpe01 (Anmäl)   16:02 5/5
Jag skrattade förmodligen på ställen som inte var tänkta att vara komiska, och jag skakade på huvudet mer än en gång, men visst är det fortfarande underhållande. Men uppenbarligen är det ingen som längre bryr sig om Han och avsaknaden av Buster är överhängande. Inte riktigt samma sak längre. Men Jason Statham är det bästa i hela filmen.
Adoniram (Anmäl)   20:28 22/4
Skurkarna åker på stryk igen, vem hade kunnat tro det? Man slänger in extra allt (utom ett hyfsat manus) för att rädda konceptet, men nog börjar det kännas lite ansträngt.
djonipony (Anmäl)   19:13 20/4
Ett kliv ner från fantastiska 7:an. Men många skratt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Fast & Furious 8