Betyg idag: 1 043 Besökare idag: 4 224

Originaltitel: The Fate of the Furious
Regissör:F Gary Gray
Utgivningsår:2017

Om Fast & Furious 8:

Med Dom och Letty på smekmånad, Brian och Mia förtidspensionerade och det övriga gänget på fri fot har alla i gruppen skaffat något som liknar vanliga liv. Men när en mystisk kvinna lockar in Dom på brottets bana, och dessutom får honom att förråda de som står honom närmast, ställs de åter inför utmaningar som kommer att testa deras gränser till det yttersta.

Titel: G.I. Joe: Retaliation
Regissör: James Mangold
År: 2010
Genre: Komedi, Action
Knight and Day

Vin Diesel, Jason Statham, Dwayne Johnson, Michelle Rodriguez, Tyrese Gibson, Ludacris, Charlize Theron, Kurt Russell, Nathalie Emmanuel, Luke Evans, Elsa Pataky, Kristofer Hivju, Scott Eastwood, Patrick St Esprit, Janmarco Santiago, Luke Hawx

Chris Morgan

Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr

The Fast and the Furious 8

Diskussioner om Fast & Furious 8  (0 diskussioner)
Kommentarer om Fast & Furious 8 (19 st)
Halofreak92swe (Anmäl)   19:28 6/8
Det ballar ur mer och mer. Filmen är ju nästa i klass med Just Cause-spelen haha! Full rulle, galen action och massa explosioner och en del coola bilar och såklart Dwaynes muskler. Hjärndött men väntade mig inget annat. Svag 3.
Genstruktur (Anmäl)   14:13 5/8
Är det en dagisklass som skrivit manuset? Skänk budgetpengarna till bättre behövande istället för att göra en nummer 9 i den här serien.
haajen (Anmäl)   10:25 14/7
Tråkig och på tok för lång, storyn är pinsamt krystad och Theron är ingen bra skurk. Statham är bäst.
Andreas_ (Anmäl)   21:45 4/7
inte mycket att skriva här egentligen, utan som dom övriga FF filmerna så är denna utan tvekan den sämsta som spottats ut och dom borde ha slutat producera denna dynga för längesen...även om faktiskt dom 2 senaste om än överdriva var lite små roliga och underhållande, så är detta bara ett patetiskt skämt, det är varken kul, underhållande eller ens med en glimt i ögat...utan känns som att dom försöker gå över gränsen men samtidigt vara seriösa...och det fungerar verkligen inte och vad hände med alla coola biltävlingar som dessa filmer handlade om en gång i tiden...nu är det ubåtar och stridsflygplan och surfa med torpeder ovanpå isen osv...nä detta är bara för fånigt nu och även om alla skådisar är kvar förutom stackars Paul Walker som gick bort förra filmen så känns det fattigt och torrt, det känns inte som att dom agerar med känsla och engagemang längre utan endast för en fet lönecheck och går på autopilot...skittråkigt trots att det är action var 5:e minut och den nye "Paul Walker" Scott Eastwood är inte bra här...känns mest bara i vägen och överflödig och man saknar verkligen Paul Walker till dessa filmer...tack å lov så såg jag inte skiten på bio iallafall och det kommer nog aldrig mer ske heller, skulle dock faktiskt kunna tänka mig en spin off med The Rocks och Jason Stathams karaktärer, för det är dom som endast är lite intressanta här, resten är bara tråkigt ploj skräp....betyget blir en mycket svag 1:a trots att superskådisen Kurt Russell är med.
Barneyk (Anmäl)   11:09 2/7
Ett steg tillbaka ifrån den förra där den här verkar försöka för mycket att vara seriös och krystade konflikter och allianser. Hela anledningen till huvudkonflikten får dessutom alldeles för lite utrymme på ett sätt som känns rent av förolämpande. Inte alls lika många underhållande over the top bilscener heller. Jag roades dock väldigt av World War Z Cars edition scenerna. Filmen känns dessutom spretig och saknar flow utan är ganska mycket bara scener staplade på varandra. Karaktärerna behöver lite fingertoppskänsla för att jag ska bry mig.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Fast & Furious 8