Fast & Furious 8

Originaltitel: The Fate of the Furious
Regissör:F Gary Gray
Utgivningsår:2017

Om Fast & Furious 8:

Med Dom och Letty på smekmånad, Brian och Mia förtidspensionerade och det övriga gänget på fri fot har alla i gruppen skaffat något som liknar vanliga liv. Men när en mystisk kvinna lockar in Dom på brottets bana, och dessutom får honom att förråda de som står honom närmast, ställs de åter inför utmaningar som kommer att testa deras gränser till det yttersta.

Vin Diesel, Dwayne Johnson, Michelle Rodriguez, Charlize Theron, Jason Statham, Tyrese Gibson, Lucas Black, Ludacris, Kurt Russell, Elsa Pataky, Nathalie Emmanuel, Kristofer Hivju, Jordana Brewster, Scott Eastwood, Helen Mirren, Eva Mendes

Chris Morgan

Action, Kriminalare, Thriller

The Fast and the Furious 8

USA, Frankrike, Kanada, Storbritannien, Samoa
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Fast & Furious 8  (0 diskussioner)
Kommentarer om Fast & Furious 8 (8 st)
Adoniram (Anmäl)   20:28 22/4
Skurkarna åker på stryk igen, vem hade kunnat tro det? Man slänger in extra allt (utom ett hyfsat manus) för att rädda konceptet, men nog börjar det kännas lite ansträngt.
djonipony (Anmäl)   19:13 20/4
Ett kliv ner från fantastiska 7:an. Men många skratt.
stoked87 (Anmäl)   00:13 18/4
My guilty pleasure films serie :)
badpanda1606 (Anmäl)   23:25 17/4
Har aldrig ngr förväntningar på dessa filmer, jag vet Precis vad jag får. Förutsägbar, överdriven action, ologiska luckor i manus, "coola" comebacks/repliker. Men i slutändan så är Det oerhört lättsamt och enormt underhållningsvärde.
dexterde (Anmäl)   02:20 15/4
Jag tycker det är jätte tråkigt att filmerna går ifrån "bil filmer" med action i till action filmer och nästan utan bilar. Den får en 2:a för att jag känner mig snäll sen så är effekterna inte dåliga alls. Men som sagt dom försvinner allt mer från det som gjorde dessa filmerna bra.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Fast & Furious 8
Se filmen