Fast & Furious 8

Originaltitel: The Fate of the Furious
Regissör:F Gary Gray
Utgivningsår:2017

Om Fast & Furious 8:

Med Dom och Letty på smekmånad, Brian och Mia förtidspensionerade och det övriga gänget på fri fot har alla i gruppen skaffat något som liknar vanliga liv. Men när en mystisk kvinna lockar in Dom på brottets bana, och dessutom får honom att förråda de som står honom närmast, ställs de åter inför utmaningar som kommer att testa deras gränser till det yttersta.

Titel: G.I. Joe: Retaliation
Originaltitel: Jack Reacher: Never Go Back
Regissör: Edward Zwick
Genre: Drama, Action, Kriminalare, Thriller, Mysterium
Jack Reacher: Never Go Back

Vin Diesel, Jason Statham, Dwayne Johnson, Michelle Rodriguez, Tyrese Gibson, Ludacris, Charlize Theron, Kurt Russell, Nathalie Emmanuel, Luke Evans, Elsa Pataky, Kristofer Hivju, Scott Eastwood, Patrick St Esprit, Janmarco Santiago, Luke Hawx

Chris Morgan

Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr

The Fast and the Furious 8

Diskussioner om Fast & Furious 8  (0 diskussioner)
Kommentarer om Fast & Furious 8 (26 st)
widez (Anmäl)   22:11 4/10
Snygga explosioner och inzoomningar! Svag tvåa.
celec (Anmäl)   19:52 3/10
Filmen är hemsk ur nästa alla perspektiv. Det som gör att den ändå klarar sig från en etta är Statham och the Rock som är underhållande när de är med.
Krille80 (Anmäl)   18:45 25/9
Jag älskade verkligen denna filmserien så länge att jag trodde aldrig det skulle komma en dag då skulle tröttna. Bästa filmen är ju trots allt otroligt nog del 5. Med den sjunde filmen försvann dock alltför mycket hjärta i filmserien eller så var det kanske för att jag älskade Paul Walkers(R.I.P.) karaktär allra mest. Denna senaste delen(8) är visuellt och innehållsmässigt underhållande och galen och jag älskar The Rock och Jason Statham men som sagt det är för lite hjärta kvar.
Tobbiee (Anmäl)   11:52 16/9
Satt mestadels å skrattade åt hur pass dålig jag tyckte filmen var. Manus och story utförandet var bland det sämsta jag sett. Fyyyfan va illa detta var. De andra i serien framstår som rena konstverk i jämförelse. Kunde jag ge 0 skulle jag gjort det.
dudson (Anmäl)   16:55 10/9
Sanslöst hjärn dött. Tycker faktiskt dom skulle stannat på del 7, men på nått jävla vis är detta satans charmigt. Allt är så flippat att man sitter och garvar konstant åt galenskaperna.#) besviken på boven. Ur trist med noll karisma. Nåväl den sista timmen fick man valuta för tiden man la på denna tvistade skapelse. 2+
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Fast & Furious 8
Se filmen