Faster

Originaltitel: Faster
Regissör:George Tillman Jr
Utgivningsår:2010

Om Faster:

En ex-fånge är ute efter hämnd för sin brors död efter de blivit lurade flera år tidigare

Titel: Kill Bill - Vol. 1
Regissör: Taylor Hackford
År: 2013
Genre: Action, Kriminalare, Thriller
Parker

Dwayne Johnson, Billy Bob Thornton, Oliver Jackson-Cohen, Maggie Grace, Carla Gugino, Moon Bloodgood, Matt Gerald, Tom Berenger, Xander Berkeley, Aedin Mincks, Annie Corley, Adewale Akinnuoye-Agbaje, Lester Speight, John Cirigliano, Jennifer Carpenter

Joe Gayton, Tony Gayton

Drama, Action, Kriminalare, Thriller

Diskussioner om Faster  (0 diskussioner)
Kommentarer om Faster (126 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   26/10 2017
Rele (Anmäl)   5/9 2017
En spännande film med flera duktiga skådespelare. Storyn var tunt och regin var inte så lyckad. Jag ger en svag trea.
EvilNed (Anmäl)   18/8 2017
Filmen hade nog en ganska hög budget men känns trots det som en direct-till-dvd produktion. Fajterna är fula och karaktärerna är töntiga. På IMDb står det något om att "The Rock tränade martial arts i 2 dagar för en fajtscen". Scenen i sig är jättefult klippt och fotat, så den tiden hade han kunnat lägga på annat.
cosinusfi (Anmäl)   14/5 2017
Bakfyllefilm
wasteoftime (Anmäl)   6/5 2017
Ajajaj, detta är ingen vidare upplevelse. Det känns daterat, trots att det inte är så gammalt, men njae... Storyn, händelseförlopp, allt är bara kaos och bajs? Det är väl inte totalt bajsbrunt, även om det ofta är åt det hållet... Ploten är för enkel, och det känns lite som att allt de tänkte var "Vi har The Rock, vi bara öser på!!", och det funkar inte alls för mig. Ajabaja. 3,8 på SH-skalan.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Faster
Se filmen