FDR: American Badass!

Originaltitel: FDR: American Badass!
Regissör:Garrett Brawith
Utgivningsår:2012

Om FDR: American Badass!:

Efter att smittats med polio då han bitits av en varulv nöjer sig inte FDR med att egenhändigt stoppa den stora depressionen och förbudet mot alkohol. Med hjälp av sitt team av historiska figurer måste han även se till att stoppa andra världskriget genom att hämnas på armén av nazivarulvar.

Barry Bostwick, Lin Shaye, Bruce McGill, Ray Wise, Kevin Sorbo, William Mapother, Paul Ben-Victor, Keri Lynn Pratt, Ross Patterson, Deon Richmond, Robin Sydney, Matt Winston, Richard Riehle, Robert R Shafer, Rob Lathan

Ross Patterson

Komedi, Action

Diskussioner om FDR: American Badass!  (0 diskussioner)
Kommentarer om FDR: American Badass! (6 st)
NoWireHangers (Anmäl)   20:07 17/7
Helknäpp film. Ibland är det roligt men ibland bara knäppt.
dudson (Anmäl)   8/5 2017
Helsjukt och sanslöst underhållande film. Och man diggar lågbudget produktioner med glimten i ögat.2+>)
Robkiller (Anmäl)   15/7 2016
Riktigt sjuk film om Amerikas inblandning i andra världskriget... spårar ur konstant hela tiden... visst det finns en del scener som fungerar, men för det mesta är det över gränsen för vad som är roligt...
jonbo (Anmäl)   23/12 2015
Genomdumt hela vägen, men en och annan idioti underhåller.
filkingian (Anmäl)   29/6 2014
Riktigt usel. Abe vamphunter och iron sky är mästerverk i jämförelse!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till FDR: American Badass!