Spooked

Originaltitel: Spooked
Regissör:Brad Anderson
Utgivningsår:2008

Om Spooked:

En privatutredare spanar på ett hemsökt hus och måste konfrontera sina demoner från de förflutna. Andra avsnittet i skräck serien "Fear Itself".

Eric Roberts, Jack Noseworthy, Cynthia Watros, Pete Seadon, Liam James, Jake Church, Tom Edwards, Matt Kloster, Lawrence Gilliard Jr

Mick Garris

Kortfilm, Skräck

Diskussioner om Spooked  (0 diskussioner)
Kommentarer om Spooked (8 st)
SilkyMoll (Anmäl)   29/6 2014
Den här delen är egentligen den enda i serien där jag blir riktigt rädd. Den är en av de starkare i serien!
martin eden (Anmäl)   5/6 2014
[rek. 2] Till skillnad från många andra anser jag att Andersons SOUNDS LIKE i MoH-serien hörde till höjdpunkterna! Denna del är också bra. En slags nedmontering av machotypen, fint spelad av Eric Roberts; f. d. snut, privatdeckare, dricker whiskey ur flaskan och äter äpple med fällkniv. Tycker att en imponerande kvantetet av backstory kommer fram och ett karaktärsdjup som är imponerande i ett 40-min.avsnitt. Det är allt lite läskig också. Bra!!! 3+
ziferN (Anmäl)   10/3 2014
Det är ändå lite spännande och underhållande om man jämför med flera andra delar i serien. Men återigen så är det låg produktionsvärde och slutet är som nästan alla i serien; riktigt dåligt. Men som sagt, fram till slutet så fungerade den som underhållning för stunden.
AlbinWesley (Anmäl)   28/2 2014
Än bättre än första delen och till skillnad från andra tycker jag att det är i slutet det tar sig. Sista tio är nära att höja till trea.
Jexxie (Anmäl)   19/1 2013
Riktigt läskig på sina ställen. Den börjar bra men på slutet blir det väldigt rörigt, vilket sänker betyget.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Spooked